6 Ağustos 2013 Salı

Taşınıyoruz


Bayram haftasına nasipse taşınıyoruz...

Uzun zamandır ev arayışlarımızın sonunda biraz sorunluda olsa Allah'ın izniyle geçen hafta evi alabildik.

Bu süre içerisinde başka bir ev beğenip kaparo verdik ve Salih emlakçıya kızıp verdiği kaparoyu yaktı.
Yine Salih ev almamak için türlü bahaneler ve engeller çıkardı önümüze ama sonuçta benim inadım onu yendi:)
Zaman zaman eve parça veya dosya almaya-bırakmaya gelen şirket elemanları bu binayı komple bize ait sanıyormuş.
Yıllardır Salih'in yönetici olarak çalışması ve şuan şirketin ortağı olması elemanların öyle düşünmesine sebepmiş.
Ah be kardeşim neredeee binayı bırak bir dairemiz bile yok burada diye takılıyorum.
Ev sahibi olmaya karşı bir adamla evli olunca inatçı olmak gerekiyormuş geç öğrendim:)

Bu kadar uğraştıktan sonra herkes benim çok sevineceğimi, heyecanlanacağımı düşünüyormuş ama bende heyecan da sevinçte yok!
Bende daha çok endişe duygusu hakim
Büyük bir evden küçük bir eve taşınıyoruz.
Neyi nasıl sığdıracağım, nelerden vazgeçmeliyim düşüncesiyle yoruyorum zihnimi
Tabi birde taşınma işi hemen bayram sonrası Emin'in evi ile aynı zamana denk gelip iki evin yerleştirme işlerini düşündükçe bende ne sevinç kalıyor nede heyecan:))

Tüm bunlara ilave olarak ev sahibi kontrat yenilendi -otomatik olarak yenileniyor- ben karışmam kiracı buluncaya kadar kirayı ödemeye devam edersiniz diye söyleyince boşu boşuna kira ödeyecek olmamız can sıkıcı bir durum olarak karşımıza çıkıyor.

Aşırı bir sevinç ve heyecan göstermememin sebepleri arasında bu dünya hayatında amelimiz dışında hiç bir şeyin sahibi olmadığımız gerçeğini benimsemiş olmamda var.
Bana ait olmayanlar için üzülmeye de sevinmeye de gerek yok diye inanıyorum.
Allah sağlık, huzur versin gerisi hikayeymiş bu olayla buna daha çok inandım iman ettim:)
Bu kadar ruhsuz olmam ailem ve arkadaşlarım tarafından garipsenince kendimi sorgulamaya başladım yeniden:))

Mevlam cümlesinin gönlünden geçen arzularına hayırlısı ile kavuşmayı nasip eylesin.
Hepsinden önce bedenlerimize sağlık, gönlümüze huzur ihsan eylesin...

Yorumları okuyorum...fırsat buldukça arkadaşlarımı ziyaret edip yorumda bulunuyorum.Bulunamadığım arkadaşların affına sığınıyorum....





19 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni eviniz. Ne olursa olsun size ait bir ev olması bambaşka bir duygu. Dünyanın bin türlü hali var,ne duruma düşerseniz düşün eviniz sizindir kimse sizi oradan çıkaramaz:) bunu bilmek bile güZel moral bozmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız

      bir diğer güzelliği de sıkıldıkça tadilat yapma özgürlüğüymüş:)

      Sil
  2. Hayırlı olsun! Taşınmak zor iştir, Allah kolaylık versin. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşınmaktan gözümüz korktuğu için 20 yılda 3 kez taşındık:))

      teşekkür ederim

      Sil
  3. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    303. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Biz de taşındık Allah'ın izniyle. Hayırlısı olsun. Size de Allah kolaylık versin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.

      ben genelde fotoğraf bloğunuzu takip ettiğimden taşınma kısmını kaçırdım sanırım.

      Sil
    2. Bununla ilgili bir yazı yazmadım. Facebookta biraz ima etmiştim. :) İnterneti taşıyoruz gibi.

      Sil
  5. kolay gelsin. hayırlı olsun.
    ama iyi de güldüm yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Allah güle güle ağız tadı ile oyurmak nasip etsin. hayırlı bayramlar canım..

    YanıtlaSil
  7. Canım inşAllah yeni evin hayırlı olur,
    güle güle otur yeni evinde
    yardıma ihtiyaç varsa hemen gelelim:)) bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  8. CANIM HİÇ TAKMA KAFANI HER ŞEY YOLUNA GİRER
    HAYIRLI UĞURLU OLSUN
    BENİM ESAS MERAK ETTİĞİM HANGİ SEMTE TAŞINDIĞIN
    ÖPÜYORUM KOCAMAN
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun kardeşim.
    ne de güzel bir muhakeme ediştir bu.
    bundan beş yıl önce,sırf çocukların okulundan sebeple,kendi evimden çıkıp kiraya taşındık.
    o zamanlarda yaşadığım duygu karmaşası içinde neler neler sorgulandı bi bilsen iç dünyamda.
    rabbim herkese gönlünce yuvalar nasip etsin.içinde huzur rüzgarlarının estiği,sağlık dolu günlerde oturun yeni yuvanızda.
    kolaylıklar diler,sıkıca sarılırım cann...

    YanıtlaSil
  10. Hayirlisi ile gonlunuze gore tasinip yerlesmissinizdir umarim..herseyin basi saglik gerisi gelir..Keyifli mutlu oturmalar olsun evinizde..sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Yazıyı yazalı baya olmuş inşallah hayırlısıyla taşınmışsınızdır. Allah kolaylık versin. Tüm olumsuzlukların ardında olumlu bir olay vardır. Tıpkı her bulutlu havanın ardından güneşin doğması gibi. Dilerim hayatınız güneş kadar pırıl pırıl olsun. Sevgiyle ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  12. Yazıyı yazalı baya olmuş inşallah hayırlısıyla taşınmışsınızdır. Allah kolaylık versin. Tüm olumsuzlukların ardında olumlu bir olay vardır. Tıpkı her bulutlu havanın ardından güneşin doğması gibi. Dilerim hayatınız güneş kadar pırıl pırıl olsun. Sevgiyle ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  13. Çok şükür taşındık yerleştik ama internetimiz olmadığından cevaplayamadım.

    telefondan sadece sosyal ağlara bağlanabiliyorum teknolojisi özürlüsü biri olarak bu kadarı elimden geliyor:)

    Samimi güzel dileklerinize gönülden teşekkür ederim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil