12 Ağustos 2012 Pazar

Bu Sabah Yağmur Var İstanbul'da

Dün gece evden çıktım soluğu Eyüp'te aldım.
Fotoğraf grubundan arkadaşlarımla buluşup sahur yaptıktan sonra kısa bir feshane ziyareti yapıp arkadaşlarımdan ayrıldım.Niyetim başka bir arkadaşla buluşmaktı fakat mümkün olmadı kalabalıktan.
Mavi saatte kız kulesi çekme hayaliyle Eyüp'ten ayrılmak istediğimde otoparktan çıkmak için neredeyse 40 dakika zaman kaybedince birde bunun üzerinde E-5 bağlantı yolu trafiğe kapalı olunca biranda hiç bilmediğim Eyüp'ün arka daracık sokaklarında buldum kendimi.Sokaklar ıssız, dar ve bunlar yetmez gibi yağmur yapıyor evlere şenlik bir durumdu:)

 Sokaklar arasındaki yol bulma maceram çok şükür sağ salim sona erdi....Mavi saati kaçırmış olsam da yinede vazgeçmedim Üsküdar'a indim.İyi ki vazgeçmemişim, dedirten bir manzara beni bekliyordu.
 Yansıma en sevdiğim çalışmalardan fakat bu aralar çok fazla yansıma fotoğrafı görünce vazgeçiyorum bir daha çekmeyeceğim diyorum ama yerdeki küçük bir su birikintisi görür görmez kendimi kontrol edemiyorum basıyorum deklanşöre:)


Gel de sevme bu şehri
Gel de mest olma bu güzel manzara karşısında:)

İki gecedir sabahladığım için uykusuzdum....bugün öğleden sonra bardaktan boşalırmışcasına yağan yağmurla uyandım...Bu yağmurlu hava nasıl iyi geldi bana anlatamam:)
Gitme yağmur, sen hep böyle yağmaya, ruhuma şifa olmaya devam et demekten kendimi alamıyorum:)

10 yorum:

  1. Gel de sevme, gel de özleme..Nefis bir yazı ve fotolar..Tebrikler, selamlar..

    YanıtlaSil
  2. ..ayrıca yansımalardan asla vazgeçmeyin derim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Murat bey,
      Vazgeçmek şimdilik zor görünüyor:)

      Selamlar

      Sil
  3. Gel de özenme,gel de imrenme tüm bu güzelliklere:)
    Yine 'Ah şimdi İstanbulda olmak vardı'dedirttin bana:)

    YanıtlaSil
  4. Gelde gezme bu şehri gelde sevme gelde aşık olma vs vs uzr gider bu yorumlar.Dün bende çok istemiştim EYÜP SULTAN a gitmeyi ama bir uyuşukluk geldi üstüme.

    Doğrusunu istersen yansıma hakkında hiç fikrim yoktu.çok güzeller çok hoşuma gitti hiç dikkatimi çekmemişti daha önceden

    En yakın zamanda bir tanede ben deneyeceğim ve ilk resmimi seninle paylaşacağım.Hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmeye başladığımdan beri yansıma peşinde geziyorum:)

      Merakla ilk denemelerinizi görmeyi bekliyorum:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bir türlü ayarlayıp bir araya gelemedik
      Sonbahar da buluşalım bari:)

      Sil
  6. Kesinlikle haklısın :)

    YanıtlaSil