26 Eylül 2011 Pazartesi

Balat'ın Çocukları

Cumartesi günü fotoğrafa yeni başlayan arkadaşımla birlikte Balat'a gitmek için sözleştik.
İki yıl önce gitmiştim Balat'a.
Otobüs şoförüne Balat'a gittiğimi söyledim.
İki yıl önce indiğim durağı hatırlar gibi oldum ama şoför bana hatırladığım durağın Balat olmadığını, ineceğim yere iki durak kaldığını söyleyince birr bildiği vardır elbet diyerek şoföre uydum.
Arkadaşıma da indiğim yeri tarif ettim geldi.
Arabayı yol kenarında bir yere park etmiş
Çekilir mi araç çekilmez mi kısa bir süre endişelendim.
Hani benim yüzümden arkadaş sıkıntıda kalır akşam vakti diyeydi endişem.
Şükür herhangi bir şey olmadı:))


Balat diye gezdik sokakları.Ama sokaklar bana çok tanıdık gelmedi başlarda.Sonra bir iki sokağı iki yıl önce gezdiğim sokaklara benzettim, doğru yerdeyiz, diye düşündüm:)
Yanlış düşündüğünü dönerken anladım... 

Balat diye biz bir üst mahallede gezmişiz:))Şikayetci olmadık durumdan. Her işte bir hayır vardır diye baktık.

Karşılaştığımız bütün çocuklar çok tatlıydı her çocuk gibi:)Fotoğraflarını çekerken tanışıyorum isimlerini öğreniyorum ama malesef yaşlılık işte bir kaç gün geçtikten sonra unutuveriyorum. Bu yeni tanıdığım insanlar için geçerli bir durum değil. Yıllardır tanıdığım insanların bile adını unuttuğum oluyor:)



Ben arkadaşımla vakit geçirmekten, yeni yerler keşfetmekten ve en önemlisi yeni yeni insanlar tanımaktan çok mutlu oldum.
Fotoğraf çekmek büyülü bir şey.
Sırtınızda kilolarca çanta taşımak,
Metrelerce yol yürümek,
Dağ, bayır, yağmur,çamur demeden tırmanmak ancak tutkuyla sevdiğiniz zaman çekilir hale geliyor.

Hayatın güzelliklerini paylaşmak dileğiyle

Sevgiler....

3 yorum:

  1. Canım ne güzel kareler dondurmuşsun..
    Photoshopsuz hemdeee..
    Helal olsun sana,fotoğraflarına bakmaya doyum olmayacak..
    Hakikaten fotoğraf çekmek büyülü bir şey,hatta aşk :)
    Hele İstanbul'da olmak ve fotoğraf :) İşte bu bambaşka bir güzellik..
    Malesef çok istememe rağmen İstanbulu dolu dolu gezemiyorum :(
    Böyle fotolara bakmakla yetiniyorum mecburen..

    YanıtlaSil
  2. Canım nazik ziyaretin ve sözlerin için teşekkür ederim ama senin karelerinin yanında bizimkiler henüz emekleme döneminde kalır..Henüz yeni bir makina ve daha keşfetme aşamasındayız.O bir canon 600D.Öğreniyoruz bakalım ama daha çok kızımın fotoları onlar.O daha çok ilgileniyor,ben daha makinayı açıp kapayabiliyorum:))Ha birde poz veriyorum:))Sevgiyle..Limon çiçekleri..

    YanıtlaSil
  3. Zeliha,
    İstanbul ve fotoğraf birleşince ortaya tutkulu bir aşk çıkıyor:))
    Uzun zamandır İstanbul sokaklarını karış karış geziyorum ama, hala bitiremedim sokakları gezmeyi:)
    Güzel sözlerin için teşekkür ederim canım.

    Limonçiçekleri, kızın inşallah devamını getirir güzel bir bakış açısı var,sevdim:)

    YanıtlaSil