19 Temmuz 2010 Pazartesi

Otağtepe/Beykoz

Pazar sabah kahvaltısını ailemle birlikte hoş bir sohbet eşliğinde yapmak benim için inanılmaz keyifli.
Bu pazar kahvaltısında oldukca kalabalıktık.
Yatılı 8 misafirimiz vardı.
Misafirlerimizin 3'ü evden ayrılırken oldukca memnundu
5 kişilik misafir gurubumuz önümüzdeki bir iki hafta daha evimizi şenlendirmeye devam edecek:))


Sarma-dolma geceden hazırlandı.Poğaça- turta ve baharatlı fırında patatesse sabah misafirler kalkmadan 1 saat içinde yapabildiklerim.


Kalan misafirlerimizle Otağ tepeye çıktık.Manzarası, havası oldukca güzel.İnsan tüm gününü bu mekanda rahatlıkla geçirebilir.Sakin, sessiz ve huzur içinde kitabınızı alıp okuyabilirsiniz.Sevgilinizin omzuna başınızı koyup eşsiz manzaranın tadını çıkarabilirsiniz....

Ben bu fotoğrafımın kadrajını çok beğendim.


Triportsuz ancak bu kadar çekebiliyorum.Teknik hatalarım olsa da ben çok beğendim:)






4 yorum:

  1. Cidden harika ya. İstanbula yeniden aşık edeceksin beni:)

    Kadrajı ben de çok begendim.Renkler de çok güzel olmuş.Tripot olmadan cekim yapmanın zorluğunu en iyi bilenlerdenim:)

    Bu arada sayende istanbulun güzel yerlerini de keşfetmiş oluyorum.Keşke gecen yıl görseydim bloğunu istanbul gezim öncesi.Neyse yine gelirim inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Bir sonraki ziyaretinde haber verirsen birlikte gezmeyi, en azından güzel bir manzara eşliğinde kahve içmeyi çok isterim:)

    YanıtlaSil
  3. BU KAHVALTI EDİLECEK YER NERESİ ACABA ? BİLGİLENDİRRİSENİZ SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim mekanlardan birisi Otağtepe, manzarası müthiş, ne güzel sizde ben gibi gezmeyi sevenlerdensiniz :)

    YanıtlaSil