16 Ağustos 2012 Perşembe

Çikolata Tadında Bir Bayram

Yeniden merhaba:)

Bitmeyecek gibi gördüğümüz, diğer yıllara göre sıcaklar sebebiyle bir hayli zorlandığımız Ramazan ayının son iki gecesindeyiz...Allah cümlemizin yapmış olduğu ibadetleri kabul buyursun.Ramazan-ı şerifin şu son günlerinde Allah cümlemizin günahlarını bağışlasın...

 Burada bayramların tadı yok...Eski mahalledeki komşularımızla ve eşimin ablalarıyla bayramlaştıktan sonra kalıyoruz bir başımıza.Kalabalık bir ailede doğup büyümüş biri olarak yalnız geçen bayramlar psikolojimin bozulmasına neden oluyor.Eskiden insanların bayramlarda tatile gitmelerini bir türlü anlayamazdım.İnsanlar tatili bahane edip sanki yalnızlıklarından kaçıyor gibi gelmeye başladı.Belkide kişi kendi gibi bilir hükmüyle böyle düşünür oldum:)

İstanbul'da geçirdiğimiz bütün bayramlarda alınan şeker ve çikolatalar bayram gelmeden ev halkı tarafından tüketilmiş oluyor.Bu yılda kural bozulmadı şimdiden şeker ve çikolatalar afiyetle yendi:)) Yinede bayramın ilk günü hani gelen yokta olur da yolu şaşırıp biri gelirse mahcup olmayalım diye tekrardan çikolata ve şeker alıyoruz:))
Yine her bayram olduğu gibi adet yerini bulsun diye sarmalar, börek ve çörekler hazırlayacağım ama evde olmayacağımız için hazırlıkları eşimin ablalarına götüreceğim:)
Her şeye rağmen birlik ve beraberliğin yaşandığı bayramlar güzel...

Bütün dostlara çikolata tadında bir bayram diliyorum:)
Allah huzur, mutluluk ve sağlıkla geçireceğimiz bayramlar yaşamayı nasip etsin....



3 yorum:

  1. bayramınız kutlu olsun nice sağlıklı sıhhatli sevdiklerinizle huzur içinde bayramlara inşallah

    YanıtlaSil
  2. anneannem olmasa bizde buruk bi bayram geçirebiliriz ancak onun sayesinde gelen giden oluyor bayram bayrama benziyor.
    ama anlıyorum seni..
    iyi bayramlar ;)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım bende geçmiş bayramını en içten dileklerimle kutluyorum ve sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil