28 Ağustos 2017 Pazartesi

Yeniden...

Kürkçü dükkanına dönebilir miyim? :) 

Haliniz keyfiniz yerindedir inşallah. Buralara hiç bakmadım vefasızlığın dibine vurdum :( 
Geçmiş kayıtları silip yeniden başlamak istedim ama elim gitmedi. Günlerdir eski kayıtlar arasında dolanıp durdum. İyisiyle kötüsüyle bana ait hatıralar biriktirmişim burada.  İnşallah biriktirmeye de devam edeceğim :)
Fotoğraf; Selimiye'den Allah ömür verirse önümüzde ki günlerde bu güzel köye ve civarındaki güzelliklere dair bol bol fotoğraf paylaşırım.





4 yorum:

  1. Hoş gelmişsiniz, ama eskimeyen eskileri silmek niçin,onca emek...Kaldığınız yerden devam lütfen,mutlu olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk Murat bey
      Dün doğru bulduğumuz şeyleri bugün yanlış bulmak gibi bir şey galiba benimkisi yoksa başka sebebi yok silme isteğimin :)
      Mevla ömür verdikçe devam inşallah :)

      Sil
    2. İnşallah. Bu vesile ile mübarek Kurban bayramınızı da tebrik ediyorum.

      Sil
    3. Eyvallah,
      Hayırlı bayramlar

      Sil