26 Şubat 2019 Salı

Tüm Korkuların Gözü Çıksın :)


Bugün sokaklara çıkıp yaratılmışların cümlesini içten bir tebessümle selamlama isteğiyle dolu gönlüm
Elime demet demek papatya alıp asık suretli gördüğüm herkese bir demet papatya uzatıp o asık suretlerde gülücükler açtırmak istiyorum.
biraz serserilik yapmak istiyorum
Mesela bisiklete atlayıp bayır aşağı ellerimi yana açarak pedal çevirmeyi (ilk saniyede kendimi yerde bulacağımı bile bile :) )
Ya da havuza balıklama atlamak (dibe kesin çakılırım) :)
Hayır kendime zarar vermek değil biraz delilik yapıp korktuğum ne varsa hepsinin üzerine gitmek onları yenmek istiyorum :)
Bizi sınırlayan korkularımız değil mi?
Beğenilmeme, kaybetme, onaylanmama vs... bir yığın korkunun esiri değil miyiz
Öyleyse üzerine üzerine gitmeli ve yenmeli... zafer sarhoşluğu yaşamalı ve şükretmeli Allah'a bu zafer sarhoşluğunu yaşattığı için :)

İstanbul da hava mis
Sokakları buram buram aşk kokan şehir bekler bu serseriyi :)


4 yorum:

  1. Dilerim gönlünüzce bir gün olsun o zaman:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Erteleme,üşenme,vazgeçme :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Blogunuzu yeni kesfettim. Su an is yerindeyim ama aksam iftari beklerken mutlaka okuyacagim. Son zamanlarda aradigimi galiba burda bulacak gibiyim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Bloğunuzu takip ettim sizi de beklerim.teşekkürler

    YanıtlaSil