24 Ağustos 2014 Pazar

Çikolata Kahve Kokuları Eşliğinde Geçen Bir Gün

Sözümü tutuyorum:)

Bugün çocuklar olmadan geçen ilk günümüz.
Hani bazı yaşlı çiftler vardır baktıkça imrenilen saygı, sevgi, hoş görü yumağı 
Bazı çiftlerde vardır sürekli didişme halinde 
Bugün anladım ki bizim yaşlılığımız ikinci gruptakiler gibi olacak
Allah var huysuzluk eden benim:))
Ah ben ne çekilmez biri olmuşum böyle -sevgili duymasın- :)

Neyse ikindiye kadar kendi hallerimiz de takıldık sonra birlikte sokaklara attık kendimizi.
Bir kadın alışveriş merkezine gidip de yarım saatte çıkmayı başarıyorsa helal olsun o kadına
Benim sevgili o yarım saati bile çok görüp söylendi
Sevgiliye işkence gibi gelen bu yarım saat sonrası soluğu boğazda aldık
Ben biliyorum bütün derdi kaçan balıklar
Sanki balıklar selama durmuş kendisini bekliyor 
Anlıyorum onu...Benim için fotoğraf ne demekse onun içinde balık avlamak aynı şey:)

Sevgiliyi dalgaları, yosunları ve balıkları ile başbaşa bırakıp ben boğaz kenarından yürüyerek Çengelköy'e gittim.Sokak aralarını gezmekti niyetim, sıcaktan fenalık geçirmeseydim:)
Soluğu Çikolata Kahve'de aldım - makinem ile çekim yapmayı akıl edememişim- . Sahipleri samimi insanlar. Mekanda çalınan müzik seçimleri tam benlik; Dilek Türkan:) 
Birbirinden lezzetli çikolatalarını tadabileceğiniz gibi adı üzerinde kahvenizi çikolata ile harmanlayarak da içebilirsiniz.Gitmek isteyenler için küçük bir bilgi; kredi kartı geçerli değil. 

 Mekan; tarih, iman, kahve, çikolata, huzur kokuyor:)

Kahve keyfinden sonra tekrar sevgilinin yanına gittim...
Gün batımını çekmekti niyetim, olmadı.
Güneşe aldanıp zamanı kaçırdım:)
Çocuklara emektar makinemi ve lenslerden birini verdim. Yanıma da yük olmasın diye tele objektif ile geniş açıyı aldım.Biri çok geniş kalırken diğerinin açısı dar kaldı.Bana da böyle bir açı ile boğazın gerdanlığı kaldı:))

Yarın yine İstanbul sokaklarındayım. Sevgili ile madem çocuklar yok her akşam dışarıda vakit geçirelim, diye bir karar aldık bakalım nasibimizde ne varsa artık:)


2 yorum: