25 Ağustos 2014 Pazartesi

Zaman Hırsızları


Eskiden yoklardı hayatlarımızda...bilmediğimiz için eksikliğini hissetmiyorduk.
Şimdi hemen hepimiz ucundan kıyısından bu hastalığa yakalanmış durumdayız.
Bazen çok üzülüyorum harcadığım zamanlarıma
Şeytan çeşitli bahaneler üretiyor bende inanmaya gönüllü oluyorum, nefsimin hoşuna gidiyor ya
Samimi bir kalple tüm bu sosyal medyaları kullanan ve normal hayatına eksiksiz şekilde devam eden insanlara hayranlık duyduğumu itiraf edebilirim.
Benim şuan tek kullandığım instagram ve whatsapp
Ve ciddi zamanımı aldıklarını düşünüp kendimi suçlu hissetmeye başladım.
Sadece işim için fotoğraf paylaşımı ile kendimi sınırlayıp bilgisayar başına geçtiğimde arkadaşların paylaşımlarına bakmaya çalışarak sosyal medyadan uzaklaşmak istiyorum.

Teknoloji çığırından çıkmış bizleri de önüne katmış sürüklüyor, Allah sonumuzu hayır eylesin.
Bunca düşman içinde dinimizi, imanımızı yaşamayı unutturmasın

-sizi mi kıralım "zaman hırsızları" diyelim:) -

8 yorum:

  1. Maalesef sadece zaman degil aile dostluk arkadaslik samimiyet gibi bircok seyinde dusmani sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız...Duygularımızı birkaç kelimeye sığdırmaya alıştığımızdan beri güzel olan ne varsa bir bir kaybetmeye başladık farkında bile olmadan.

      Sil
  2. Zaman hırsızları desek daha uygun olurdu. Çok şükür evlendiğimden beri günlük ortalama bir saatimi alıyor.Darısı herkesin başına :)

    YanıtlaSil
  3. daha bugün facebooku kapattım valla aynı düşüncelerdeyiz ciddi manada artık ınstagram dışında birşeye bakmak istemiyorum ilgilendiğim şeyler dışında kitap vs araştırmak dışında gezip görülen yerler ve fotografçılık ilgimi çekiyor gerisi ciddi manada zamanlarımızı çalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şu fotoğraf işi olmasa bende instagramdan da biran önce uzaklaşmak istiyorum veya işletim sistemi daha hızlı olan bir telefon almalıyım:)

      Sil
  4. instagramdan sonra facebook ve twittera pek girmiyorum.
    aslına bakarsan whatsappta geçirdiğim süre en fazlası. yazık günah ya zaten zamanı öldürürken de diyorum yaw ne güzel kaç sayfa okurken diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bunlara ayırdığımız zamanın çeyreğini ilme ayırsaydık evliya olurduk, diye takılıyorum:)

      Sil