30 Ekim 2014 Perşembe

Yine Ben Ve İstanbul

Sağlığın zekatını ödediğimiz, kapımıza bırakılan mutluluk sepetini gönlümüzde demlediğimiz günler su gibi geçip gidiyor... Geriye sadece fotoğraflar, amellerimiz bir de hatırlayabildiğimiz kadar biriktirdiğimiz hatıralar kalıyor...Gerisi hikaye:)

Arapça öğreniyorum...Dursun Gürlek hocanın Osmanlıca derslerine katılıyorum, sohbetlerini takip etmeye çalışıyorum.
Yıllarımı ne kadar boşa harcadığımı farketmenin hüznü kaplıyor gönlümü.En azından kalan ömrünü güzel yaşamaya çalış, diye kendi kendimi motive etmeye çalışıyorum:)

Kısaca vaktim camii, kütüphane, fotoğraf makinesi üçlüsü arasında geçiriyorum.
Bu vakitlerde kötü günlerimin en iyi yol arkadaşı eşlik ediyor bana.
Aynı dili konuşuyoruz, anlıyor beni...yormuyor!

Dün yine birlikte düştük yollara...
29 ekim kutlamalarını görüntüleyecektik güya!
Bütün gün elektrikler kesik olduğu için habersizdik kutlamaların iptal edildiğinden.
Yola çıktığımız da haberdar olduk lakin artık geri dönmenin çokta anlamı yoktu.
Üsküdar'a gidip bir boğaz havası alıp döneriz, dedik
Öyle de yaptık.
 Yağmur damlalarının ıslattığı sahil şeridinde önce bir bankta oturup Mevla'nın bize verdiği güzellikleri hayranlıkla izledik....Sonra da vizörün arkasına geçip baktık güzelliklere....

Söz, fotoğrafların
Ben kendime bir fincan çay ikram edip yorulan bedenimi dinlendirmek için kaçarım bu ellerden:)






9 yorum:

  1. Müthiş bir şehirdeyiz hem maneviyat hem geçmiş hem gelecek hepsi bir yerde toplanmış.

    YanıtlaSil
  2. selamun aleykum seni uzun zamandır göremiyordum merakta ettim iyi olmana sevindim.her zamanki gibi fotolar harika insan senin gözünden görünce o kalabalığına rağmen İstanbul'u sevesi geliyor.Zamanı boş geçirmeye gelince o konu benimde kafamda büyük bir problem nasıl çözücem bilmiyorum.
    sevgi ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam:)

      Ah ahh bende tüm bunlara rağmen çok boş zaman geçirdim.
      İnşallah onları da yazayım da yanlış anlaşılmasın:)

      Merak edenlerin, halini hatırını soranların çok olsun:)

      Sil
  3. Fotoğraflar o kadar güzel ki, hiç bilmeyene, sevmeyene bile sevdirir şehri. Teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah nimetin her türlüsü harika.
    Fotoğraflar şahane, daha sık gezersiniz inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar sessiz kalmanin sebepleri varmis demekki:) hayirli olsun

    YanıtlaSil