20 Eylül 2018 Perşembe

Hayata Dair


Geçen hafta bu fotoğrafı taslaklara kaydederken başka şeyler yazmıştım.
Bugün ise tüm o yazılanları silip bambaşka şeyler yazıyorum.
Bilgisayarım kendi kendini yenilemeye karar vermiş tüm dosyaları silip format attığım güne sistemi yeniden yüklemiş, diye düşünüyordum. Oysa benim dışımda bilgisayar başına geçenler misafir kullanıcı da oturum açmış. Bilgisayarıma yeni format attığım için durumun hiç farkına varmadım. Fotoğraf arşivimi düzenliyordum o gün masa üstüne dosyaları alıp harici disklere kopyalıyorum. Bir önceki paylaşımda yer alan fotoğrafların olduğu dosyayı da masa üstüne kopyalamıştım...Bilgisayar güncelleme yapıp bilgisayarı otomatik kapatıp açınca tüm fotoğraflar silinmiş oldu. Çok üzüldüm ama yapacak bir şey olmuyor bazen.
Daha önemli dosyalarımı kaybetmemek için Allah'ın bana armağan eylediği bir ders olarak aldım, heybeye attım :)
Tatilde bizimkilerle okey oynadık. Kaybeden gecenin karanlığında denize girecekti. Biz 9-4 yeniliyoruz ama ben hala umudumu koruduğumu söylüyorum:)
"Ayşegül dört kollu ata binip giderken de hala umutluyum, diyecektir" diyerek iyimser ve pozitif bakış açımla dalga geçtiler :)
Eskiden böyle değildim
En küçük olumsuzlukta karalar bağlayıp yas moduna geçebilirdim :)
o günlerimi düşününce 13 yıl kahrımı çeken dostun kapısına sepet sepet çiçekler bırakasım geliyor :)
Yaşadığımız her an kıymetli ve özel
hiçbir şey sebepsiz değil
Biz bilmesek de görmesek de her şeyin sebebi var bu hayatta

Bugün inşallah photoshop programlarını yeniden satın alıp fotoğraf düzenlemeye başlayabileceğim.
Kader ile benim planlar örtüşürse geleceğim yeniden :)
Tabi önce bir evin yolunu bulmam lazım
İki gecedir İstanbul'un gezilecek en güzel yerlerinde geziyorum keyfim ve kahyamla
Ben ne yapabilirim ki İstanbul da bu kadar güzel olmasaydı da biz de evimiz de otursaydık :))

Sözü Nazan ve Manuş babamıza bırakıp giderim :)

4 yorum:

  1. Aynı talihsizlik benim de başıma gelmişti. Gerçekten çok üzülüyor insan ama kabulleniyor sonuçta. fotoğrafı görünce resmen çiçek kokuları geldi burnuma. Harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmenin ötesinde resmen kahroldum :))

      Kader, deyip teselli oluyoruz işte :)

      Sil
  2. güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

    Kesinlikle yedeklerini almak gerekiyor.
    Oğlumun harici diski de bir gün ansızın bozulmuş içinde ki tüm veriler gitmişti.
    Birkaç yere yedeğini almaktan başka çaremiz kalmıyor

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf ve müzik çok hoşlar. Üzüldüm fotoğraflara
    En sağlıklı yöntem sanal diskler. Microsoft ve Google drive ile yedek alırsanız hem her zaman her yerde ulaşma imkanınız olur hem bozulma kaybolma silinme ihtimali düşer.

    YanıtlaSil