3 Eylül 2018 Pazartesi

Nasipten Öte Yol Yok Bu Dünya da


Bayram öncesi bir grup fotoğrafçı arkadaşla Uşak yollarına düştük. Meteor yağmurunu izleyip yıldız pozlayacaktık. Yani Recep abi, beni davet ettiğinde yıldız pozlayacaksak gelirim, demiştim :))
Olmadı tabi
Nasibimiz de yalnızca samanyolu fotoğraflamak varmış ve birçok güzel insanla tanışıp Uşak'ın gizli kalmış hazinelerini keşfetmek...

Çıfıt çarşısına benzeyen arşivimi toparlamakla meşgulüm :)
Onu toparlar toparlamaz geziler hakkında daha düzenli yazabileceğim
Şimdi biraz ehli keyf ruhumun gönlünü hoş edeyim gelirim yine :)






2 yorum:

  1. Ben meteor yağmuru zamanında köydeydim ve ışıkların az, rakımın yüksek olmasından dolayı çok fazla yıldız kaymasına şahit oldum ama tabi fotoğraflayacak techizat ve ilim yok bizde :) Size de bir dahaki seneye nasib olur belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samanyolu fotoğrafladım fakat ben yıldız pozlamak istiyordum. Onun için de 40 dakika gibi bir zaman gerekiyordu maalesef grupla olunca o zamanı iyi değerlendiremedim. İnşallah yakın zaman da başka bir bölgede yıldız pozlayacağım :)

      Sil