22 Aralık 2010 Çarşamba

Kadıköy-Eminönü vapurundan

Hafta sonu planlarım için dün Haydarpaşa'ya mutlaka gitmem gerekiyordu.
Gitmeye gideceğim evdeki işlerimi erkenden bitirsem vakitlice çıkıp gitsem ya,
Hiç olur mu?
Olmaz... bunu yapayım, şu eksik kalmasın diye saat oldu 16.15
Bu saatte gidilir mi, gidilmez mi? sorgulamasının sonucu baştan belli de iş olsun benimki:)
Aklıma düştü bir kere mutlaka Haydarpaşa'ya gideceğim oradan Eminönü'ne geçip oradan almam gereken bir ürünü de alıp eve dönmeliyim.
Evden çıktım.
Trenle Haydarpaşa'ya geçtim.
Haydarpaşa'dan vapurların artık kalkmadığını bilmiyordum.
Öğrendiğim de çok üzüldüm.
Kadıköy'e kadar yürüdüm.
Eve dönüp dönmeme arasında yine gidip gelirken bir de baktım vapurdan Kadıköy manzaraları çekiyorum:)
Eminönü ilk kez sessiz sakindi.
Esnaf dükkanlarını kapatıyordu ben ulaştığım vakit...
Olsun, benim gideceğim mağaza kapanmadan yetişmiştim.
Sadece vapurdan gün batımı fotoğrafları çekemedim.
Martılarla dansımız başka bir zamana kaldı.
Yine de her şeye rağmen gecenin karanlığında boğazı seyreylemek güzeldi:)



Koşturmayla geçen günden geriye kalanlar







5 yorum:

  1. Ne kadar güzel ve canlı resimler bunlar:)

    YanıtlaSil
  2. haydarpaşadan kalkmıyor mu artık vapurlar?
    bak bunu öğrendiğim ii odu bilmiyordum bende ..

    YanıtlaSil
  3. Martılarla dansını bizlere anlatana kadar biz bu fotoğraflarla idare edelim.Sen çek biz de sayende gezip görelim.Teşekkürler ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Seyhan; malesef çalışmalar devam ettiği için vapur seferleri Kadıköy'den yapılıyor.

    Sufi; İnşallah hafta sonu başka bir gezi fotoğraflarını paylaşacağım.

    Zeynep; teşekkür ederim:)

    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. TEŞEKKÜRLER GEZGİNAY..ZİYARETİNE ÇOK SEVİNDİM..PERDE APARATINININ YAPILIŞI ÇOK KOLAY..SENDE KENDİNCE BİRŞEYLER KATIP HARİKALAR YARATABİLİRSİN..SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil