6 Mart 2012 Salı

Bağlantı sorunu....

 Günlerdir internetle arama kara kediler girdi
Daha doğrusu kablo net girdi demeli:)
Şu 5 fotoğrafı eklemek tamı tamına 40 dakika sürdü.Bir sayfa açmaya çalışsam en az 2 dakika bekliyorum.Bir haller var yine bakalım ne olacak bu bağlantı sorunu....
Bu sebeple internetten olabildiği kadar uzağım.Fotoğraf paylaşamıyorum, yorum yapamıyorum,Sayfaları ziyaret edemiyorum affola...

Bu aralar hayatımdaki sabit kelime "sorun" her tarafımdan sarıp sarmalamışlar:)
Daha öncekiler gibi bugünlerde gelip geçecek elbet.
Mevla çaresiz dertler içinde bırakmasın bizi.Ufak tefek sorunlar bir şekilde üstesinden geliniyor...

Geleyim fotoğraflara

Cuma günü sadık dostum Melike ile İstinye de buluştuk.Önce Atatürk arboretumuna gittik.İkimizde kafa dağıtmak istiyorduk.Ormanın sessizliğinde huzuru yudumladık.O sessizliği bizim kahkahalarla bozduk:)






Dünyaya yemek yemek için gönderildiğine inanan arkadaşımı Bahçeköy de bulunan Fatih Çeşmesine götürdüm.
Yediğimiz börek ve menemen olmasına rağmen yüzümüzde ki ifadeden dünyanın en lezzetli yemeğini yediğimiz düşünülebilirdi.




Yemekten sonra çaylarımızı aldık şöminenin başına geçtik.Aman Allah'ım nasıl güzel bir keyif anlatamam.
Lokantanın ziyaretçileri artmaya başlayınca keyfimizi kesip kalktık....
 Fatih Çeşmesinin sahibi çok güler yüzlü bir abi.Ne zaman gitsem güler yüzle ilgileniyorlar. Garsonlar da oldukça samimi ve güler yüzlü.

O akşam kalabalık bir grup rezervasyon yaptırmıştı.Yanda görülen salatalar bu grup için ön hazırlıktı.

Ormanın içinde huzurlu geçen saatlerden sonra İstanbul'un yoğun akşam trafiğinde kendimizi bulduk.Anadolu yakasına geçince birde salep içmeye sahile gittik.
Son günlerde yaptığım en keyifli şeylerden biriydi bu gezi...

 Tekrar yorumlara cevap veremediğim için özür diliyorum.
Yorum bırakan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
İnternet ve diğer sorunlardan kurtulur kurtulmaz yeniden paylaşımlara devam edeceğim inşallah.

Selam ve sevgilerimle....

4 yorum:

  1. zorlukları aşıp bize ulaşmana sevindim
    mmm harika
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
  2. Aynı kaderi paylaşıyoruz desene:)
    Netim bir var bir yok:)
    Bugünlerde sınav hazırlığına yoğunlaştığımdan çok fazla üzerine durmuyorum,belki de ben ders çalışabileyim diye böyle oluyor gibisinden düşüncelerle olayı umursamamaya çalışıyorum aynı zamanda:)
    Ve bugünlerde benim resim çekme iştahım da yok:)
    Senin şu şahane fotoları gördükçe,benim emektar makineyi elime almak gelmiyor içimden:)
    O börek,o menemen nasıl da bambaşka bir kimliğe bürünmüşler,şahane!
    Keyfiniz keyfimdir ayrıca :)
    Sıkıntısız nete girip,güzel paylaşımlarda bulunabilmek duasıyla..
    Neşeyle,sağlıkla,huzurla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Zeliha'cım deli ediyor beni.
      Vınn kullanmaya başladım yeniden. Ama onunda kotası olduğundan fotoğraf, video vs.. hiç bir şey bakamıyorum.

      İnşallah sınavın hayırlısı ile geçer güzel bir makineye sahip olursun ve bol bol fotoğraf çekersin:)

      Sevgilerimle:)

      Sil