19 Mart 2012 Pazartesi

Bülten Fotoğrafları

Merhabalar:)
Çok fazla koşturmaca arasında web sitemin facebook sayfasını bile doğru düzgün güncelleme yapamamış biri olarak geldim yeniden:)
Neler yaptığımı hızlıca bir anlatayım ve yeniden kaçayım

Beş gündür bir vakfın aylık yayınlanan bülteni için fotoğraf çekiyorum.
Hep sokaklardayım.
Evde olduğum zamanlarda net başında beni gören aile üyeleri isyan noktasına gelmiş durumda:))
Bunun yanı sıra sağlık sorunları
Bilgisayar başından ayrılmadığım ve kar-soğuk demeden dışarılarda olduğum için şiddetli baş ağrıları
Ayrıca ruh doktoruna gittim:)
Doktor hikayemi arkadaşlara uzun uzun yazdım buraya da ekleyeceğim en yakın zamanda.
Babannemin sağlığı kötüleşmiş yoğun bakıma almışlar.
Memlekete gidip gitmeme kararı vermeye çalışıyorum
Yarın arkadaşım ameliyat olacak yanında kalacağıma söz vermiştim 
Diğer yandan memlekete gitme kararıyla arkadaşımı yarı yolda bırakma hali
Ev-çocuklar-iş-arkadaşlar hepsine yetişmeye çalışmaktan zaman zaman tükenmişlik sendromu yaşıyorum:)
Elhamdulillah bunları yapabilecek sağlığım var diyorum normale dönüyorum:)

 Bu fotoğrafların hikayesi traji komik....Bülten için iş ahlakı ile ilgili istenen fotoğraflar için bu iki örnek benzeri
3-5 fotoğraf çekip gönderdim.Bu fotoğrafları gören arkadaşım benim bunları örnek olarak gönderdiğimi düşünüyor. Akşama kadar bekliyorlar benden ses çıkmayınca istedikleri fotoğrafları çekemediğim düşünülüyor ve makaleyi fotoğrafsız bültene yerleştiriyorlar.
 Fotoğrafların bana ait olduklarını öğrendiklerinde saat bir hayli geç olmuştu ve artık tasarımcı sanırım sil baştan bülteni tasarlamaya zaman ayırmak istemedi (haklı olarak) ve fotoğraflar yazıda kullanılmadı:))

Düzeltme; bir kaç dakika öncesine kadar kullanılmadı diye bildiğim fotoğrafların son anda taslağa yerleştirildiğini öğrendim.Bu habere çok sevindim çünkü şu iki elin sahibini fotoğrafa ikna edinceye kadar canım çıkmıştı:)))

Bültenin kapak fotoğrafını eski fotoğraflarımdan gönderdim çözünürlüğü çok iyi değil umarım sıkıntı yaşatmaz diye dua ederek:)
Diğer iki makale içinde tam boy çektiğim fotoğraflar kullanılıyor.

Yıllar önce aşkla yola çıkmış basit 2. el bir makine ile fotoğraf çekmeye başlamıştım.
Bugün yaşadıklarıma baktığımda her anı bana mutluluk veren değeri hiç bir şeyle ölçülemeyecek güzellikler yaşadığımı görüyorum... elhamdulillah.


Bunlarda bu koşturma arasında verdiğim molalardan kalanlar....

İşte hayat şimdilerde benim için böyle akıp gidiyor.

Sevgilerimle

11 yorum:

  1. 2. örnek resme bayıldım:))Çok güzel ifade edilmiş canısı..Bu tükenmişlik sendromu şu aralar bendede had safhada.Biraz dinlenince geçecek sanırım,umarım..Allah güç kuvvet versin canım,bu aradada çok geçmiş olsun,babaannene ve arkadaşına..Acil şifalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'm sağ olasın:)

      Bu tükenmişlik hissi havalardan kaynaklıda olabilir diye düşünmeye başladım:)

      Sil
  2. Düşündüğümüz gibi gitmiyor bazen işler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız
      "Kul kurar kader ağlarını örer" diyor ya şarkıda (buna benzer bir şeyde diyor olabilir) öyle bir şey hayat:)

      Sil
  3. Canım öncelikle acil şifalar diliyorum,aman dikkat et kendine..
    Sağlıktan ötesi yok..
    Ayrıca çok sevindim :)
    Fakat benim nette sorun olduğu için resimler açılmıyo,şuan göremiyorum ama inşallah görebilirim tez zamanda:)
    Sağlıklı,mutlu akşamlar,günler diliyorum..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliha'cım çok haklısın
      En kıymetli hazinemiz sağlığımız, huzurumuz
      Allah bunları daim eylesin cümlemize...

      Sil
  4. Paylaşımlarınız bize de çok yardımcı oluyor, dell dizüstü teknik servisi olarak paylaşımlarınızın devamlılığını dileriz.

    YanıtlaSil