24 Şubat 2012 Cuma

Başarılı Bulunan Fotoğraflarım

Fotoğraflarımı sadece bir web sitesinde paylaşıyorum.Bu siteyi sevmeme sebepse diğer sitelerde olduğu gibi günün başarılı fotoğraflarını üyeler değil editörlerin seçmesi.
Her yerde olduğu gibi bu tür toplulukların olduğu yerlerde de gruplaşmalar var maalesef.
Ben sevmiyorum böyle şeyleri.
En yakın arkadaşım dahi yeri geldiğinde en acımasız eleştirilerime maruz kalabilir.
Bunu belki genele açık yerlerde yapmam ama mutlaka yaparım:)
Bana göre arkadaşlık, dostluk karşındakini olduğu gibi kabullenirken gördüğün yanlışları da uygun bir dil ile söyleyebilmektir.
Ama biz pohpohlanmak mı istiyoruz yoksa öyle bir beklenti içinde olduğumuz mu düşünülüyor bilmiyorum bazen yapılan işi gereksiz övgülerle yere göğe sığdıramıyoruz.
İşte fotoiz sitesinde engellenmiş görünüyor.
İşin ustası editörler günün ilk beş fotoğrafı ve ana sayfa fotoğraflarını eş,dost, gruplaşma sebebiyle anlamsız yüksek puan alan fotoğrafları değilde teknik açıdan iyi olanları kendileri seçiyorlar.
Bazen bak bu çok iyi dediğim bir fotoğrafıma bakıyorum editörler selam bile vermemiş:)
İnceliyorum... acaba neden başarılı bulunmadı? diye sorguluyorum.
Daha iyisini nasıl yapabilirim bu sorgulamalar sonucu görebiliyorum.
Yanlış anlaşılmasın beğenilmek gibi bir hırsım yok
Beğenilmek, bir işi doğru veya yanlış yaptığımı bana gösterdiği için hoşuma gidiyor.
İyiye giden yolda basamak olarak görüyorum.
Bu sebeple paylaşıyorum ve paylaştıklarım başarılı bulunduğunda seviniyorum.

Bu paylaşımım da fotoiz de başarılı bulunan fotoğraflarımdan hatırladıklarımı sizle paylaşmayı istedim.

Bu fotoğrafım günün ilk beşinde 4. seçilmiş. Ben nasıl sevindim anlatamam:) Çünkü ben çok sevmiştim bu fotoğrafımı.Komik bir hikayesi vardı.Dokusu güzeldi vs... sevmem için bir çok şeye sahipti.Editörlerin de beğenmiş olması beni mutlu etti.

 Diğer fotoğraflarımın hangi gün ana sayfaya seçildiğini hatırlamıyorum.Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıp yeni fotoğraflar avlamanın peşine düşüyorum:)









8 yorum:

  1. Nefesimi tutarak baktım fotoğraflara canım yaa.Çoook başarılı tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ozlemisim fotograflarini gormeyi... Gecici bir internetim varken hazir biraz gezineyim blogunda:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Elinize saglik olsun tek kelime var o da harika.. Cocuklarimla baktik resimlere kizim anne martinin bir bacagi var dedi. Ne ilginc ben hic dikkat etmemistim. Oglum bile donup donup bakti. Bende resim meraklisi oldugum icin surekli cekiyorum. O yuzden cocuklarimda biliyor artik benim huyumu. onlarda merak sariyor resimlere.
    Tabi ben sizin gibi usta degilim de...
    Hosuma giden goruntuleri kacirmak istemiyorum tabi olarak..
    Resimlerini paylasdiginiz sitenin adresini oyrenebilir miyim?
    Merak ettim hangi makineyi ve lensi kullaniyorsunuz?

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraf konusunda bilgim yok ama çekmeyi çok seviyorum çekilen fotoğraflara dalıp gitmeye bayılıyorum. Bence çok güzeller pohpohlamak için güzel demiyorum ama bana güzel geldiği için :)

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle süperrr...Başarılarının devam etmesi dileği ile mutlu akşamlar

    YanıtlaSil
  6. fotograflar cok guzel ,umuyorum bi gun bende boyle fotograflar cekebilirim :)
    dediginiz gibi, paylasalimki basarili olalim :)

    YanıtlaSil
  7. Her kare biribirinden başarılı :)
    Editörlerin seçim yapmakta ne kadar zorlandıklarını anlamak hiç zor değil :)
    Eemeğine yüreğine sağlık canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Bu fotoların cidden çok güzeller canım. Tebrikler.

    YanıtlaSil