23 Şubat 2012 Perşembe

Blogger Dünyasında Ki İlk Buluşmam:)

Daha öncede bahsetmiştim internetten bir çok arkadaşımla tanıştığımı....
Blog dünyasından ilk kez Zeliha ile telefonda görüştüm hediye vesilesiyle. Çok hoş sohbet, samimi, cana yakın biri olduğu sesinden hissediliyor.

En güzel zenginliğin hayatımızdaki insanlar olduğunu düşünüyorum.
Bu sebeple tanıdığım her insan değerli benim için.

Geçen hafta Cumartesi güneşli ama buz gibi soğuk bir İstanbul günü Havva ile tanışmak nasip oldu.
İlk blog yazmaya başladığım günden beri kendisini takip ediyorum.
Uzun zamandır tanıdığım arkadaşlarımdan biri gibiydi kendisi.
Havva'nın fotoğrafını her gördüğümde Kayseri'de yaşayan kuzenimi hatırlıyordum.
Kuzenimin gençlik yıllarındaki haline çok benziyordu:)
Anne tarafımdan biraz Kayserili olmamın da etkisi vardı galiba:)

İlk kez yüzyüze görüştüğünüz birine karşı duyduğunuz yakınlık, onu yıllardır tanıyor hissi tarifi zor bir duygu benim için.
Belkide en güzeli hiç yanyana gelmeden gönülden bir bağ kurmak...
Havva'yı iskeleden gelirken gördüğümde hissettiğim şeyler böyleydi.
Fotoğraflarında görüldüğünden daha güler yüzlü arkadaşım:)Görülmek istediği gibi değilde olduğu gibi sizi karşılayan insanlar vardır ya, Havva onlardan biri...Çok doğal, gözlerinin içi gülen sıcacık bir insan.

Akşam uçağa yetişmesi gerekiyor diye zamanlarını çalmak istemedim.İlk gittiğimiz mekanın bahçesi tadilatta olduğundan üst taraftaki belediyenin tesisine gidip buz gibi havada dışarıda oturup sohbet eşliğinde çaylarımızı içtik:)

Daha sonra Çamlıca'ya çıktık. Yer bulmak imkansızdı.Biraz karlı Çamlıca tepesinden İstanbul'u seyrettik sonra yer bulup saleplerimizi sohbet eşliğinde yudumladık:)

Biliyorum hava soğuktu ve güzel arkadaşım üşüdü biraz:)

Karşıya geçerken çektiği bu martılara bayıldım:)

Sevgili arkadaşım, senin gibi güzel yürekli bir insanla tanışmış olmaktan dolayı çok mutlu oldum. Daim olması dileğiyle:)

14 yorum:

  1. Canım beniiim..Bunlar ne güzel sözler böyle:)O senin sıcaklığının,samimiyetinin,güzelliğinin yansıması olmasın?Geldikten sonra Zeliha aramıştı ve kulaklarını bolca çınlattık:)Seninle yazışırken aldığım o pozitif elektriğin ne kadar doğru bir his olduğunu anlattım ona.Yanılmamışım.Her ne kadar fotolarda derinlik:),pozlama,ışık ayarları seninkiler kadar profesyonel olmasada beğendiğine sevindim.Senin tarafından beğenilen fotolarımın olması gurur verdi.Çok ünlü bir fotoğrafçı olacak benim arkadaşım çoook!Seviyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ünlü olur muyum bilmiyorum, inşallah olurum:))

      Her şey için tekrar teşekkür ederim

      Seviyorum sizi
      İyi ki var, dediklerimdensiniz:)

      Sil
  2. Seviyorum ikinizi de:)) Zeliha bahsetti konuştuğunuzdan ama detayları öğrenemedim:) bir gün hep birlikte toplanır uzun uzun sohbet ederiz inşallah...

    Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. :)) Benim de kulaklarımı çınladı :) Ya ne güzelsiniz siz,Allah'a çok teşekkür ediyorum sizin gibi güzel yüreklerle karşılaştırdığı için beni..
    Orada ben de olmayı o kadar çok isterdim ki.:)
    Hala istiyorum,hep de isticem sanırım.:)
    İkinizi de çoook seviyorum..
    Hiç eksik olmayın inşAllah hayatımdan,gönlümden..
    Tez zamanda hep birlikte buluşabilmek ümidiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün buluşur, görüşürüz canım:)

      Muhabbetle

      Sil
  4. yakınımdaymışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak görüyorsun bu kadar yakındakiler dururken ta Antalya'dan gelen arkadaşlarla tanışıyoruz:)

      Sil
  5. Çok zarif ve çok hoş bir paylaşım dolayısyla da değerli bir arkadaşını fotoğrafla da olsa tanımış olduk...lütfen,selam ve sevgilerimi ilet zira bu sayfanın konusu ve konuğu idi:)Sevgiler Mutlu akşamlar... Hep böyle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah böyle devam eder:)

      Sevgilerimle..

      Sil
  6. Elif, inşallah katılacağım.

    YanıtlaSil
  7. Hava ne kadar soğukta olsa yüreklerinizden akıp gelen sevginin sıcaklığı sadece sizi değil ekranların başındaki bizleri dahi ısıttı :) Dilerim daim olsun dostluklarınız. Bu arada martıları bende çok sevdim :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet hanım, çok teşekkür ederim.

      Sevgi ve muhabbetle:))

      Sil
  8. merak ettigim bir durum var fotoraflari siz mi cekiyorsunuz gayet kaliteli ve bilincli bir sekilde cekilmis gorunuyorlar , blogunuzu begendim, gene gelirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Eda, bloğumda bulunan bütün fotoğraflar bana ait.
      Bu paylaşımımda Havva arkadaşımın fotoğraflarını kullandım:)

      Sil