1 Şubat 2012 Çarşamba

Ortaya Karışık:))

Geçen hafta evimize14 aylık bir canavar geldi
Sürekli mızırdanan, küçücük boyuyla kocaman evi savaş alanına çeviren bir canavar bu:)
Sadece bir gece kalıp gitti
Yok, benden geçmiş çoluk çocukla uğraşmak
Bebeği olan annelere Allah yardım etsin diliyorum 
Unutmuşum çocuk yetiştirmenin ne kadar yorucu ve emek isteyen bir şey olduğunu...

Hem misafirlerime hemde pazar kahvaltısı için kendimize yeni keşfettiğim Safranbolu fırınından alışveriş yaptım.
Adatepe'nin arka sokaklarında bir fırın bu
İçeride 4-5 kişi çalışıyor.
Güler yüzlü bir hizmet sunuyorlar.
Ürünler taze ve lezzetli.
Pazar kahvaltıları için genelde ünlü fırınlardan birinden alışveriş yapıyorduk.
Çocuklar ve eşim o ünlü fırının ürünlerini pek beğenmiyordu ama ben seviyorum diye katlanıyorlardı:)
Şimdi bu fırını keşfetmiş olmanın tek kötü tarafı, pazar sabahı sokağa eşim yerine benim çıkmak zorunda kalmam:)
Yan mahallemizde olması sebebiyle sadece misafir ve pazar kahvaltısı için uğrayabiliyorum.






Pazar kahvaltısından iştah açıcı bir iki kare....

 Kestane şekerleri eşimin Bursa'dan gelen iş arkadaşlarının hediyesi.....

 Kahve yapımında inanılmaz tecrübesiz biriyim görüldüğü gibi:)) Benim evime gelen benden bol köpüklü bir kahve hiç beklemesin:) Bu kahve Fazıl Beyin kakuleli türk kahvesi. Kakule farklı bir aroma veriyor.Ben her türlü farklılığı seven biri olarak kakule aromasını da sevdim...
 Bunlarda ruhumun sıkıldığı bir zamanda sahile yaptığım kaçamaktan geriye kalan kareler...



Bizim mahallenin en kötü tarafı bütün evler aynı yükseklikte olduğundan ve biz 2. katta oturduğumuzdan şöyle karla kaplı çatı manzarası çekemiyor olmamız...Bizim evin penceresinden en iyi görünen manzara bu:)
Ama baharda mimozaları seyretmek bu olumsuzluğu telafi ediyor...

Evvelsi gün bizim canavar yeniden dönmüştü.
Dün akşam canavarı yolcu ettik.
Evden çıkmadan birbirimizi öyle sevdik ki artık ben odadan çıktığım an arkamdan ağlamaya başlamıştı:)
Yolcu ederken canavara bakıp "5-6 yıl sonra yeniden bekleriz o zamana kadar lütfen geleyim deme" diyorum:))
Misafirleri yolcu edip eve dönerken tam bir macera yaşadık.
Yolda müthiş bir kar yağışı vardı.
Bir çok araç dörtlüleri yakmış ağır ağır ilerliyordu.
E-5'de belediyenin kar temizleme araçları yetişemiyordu, kar tutmaya başlamıştı.
Hele İdealtepe sahil bağlantı yolunda en az 3-4 cm kar tutmuş rampada araçlar kalmaya başlamıştı.
Ama her yerde insanların beyazın büyüsüne kapılıp çocuklar gibi eğlenmesini izlemek insanın içine büyük mutluluklar veriyordu...

Kendime gelebilirsem birazdan yeniden sahile inip fotoğraf çekmeye devam etmek istiyorum
Fırsatı kaçırmamak gerek:)

Yüreğinize mutluluk yoldaş olsun...

14 yorum:

  1. harika kareler,elinize makinanıza sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Canım yüreğine,objektifine sağlık diyorum.Kafam dağıldı okuyunca..İyi geldi.

    YanıtlaSil
  3. ah o pazar kahvaltısında bende olmalıymışım, nası güzel hamur işleri onlar öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün benzer bir kahvaltı sofrasında tanışmak nasip olur inşallah:)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel görünüyor:)simitler, poğaçalar,yiyeceği içeceği ile yazınızdan da anlaşıldığı üzre harika bir pazar kahvaltısı.Afiyetle içinize sinsin...Resimler mükemmel kar resimleri görünce doğrusu kıskanıyorum,İzmir de yağmaz da:(
    Sizinde yüreğinize sağlık olsun...Sevgiyle mutlu akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 yıl önce Adana da kar yağmıştı
      Ki orada kar yağması mümkün değil denirdi
      Bakarsın hiç belli olmaz İzmir'de karla kaplanır inşallah:))

      Sil
  5. kahvaltı harika görünüyor cidden.
    Kar manzaraları da çok güzel olmuş.İstanbul her mevsim güzel ya..
    kahveyi de köpüklü yapmanın püf noktalarını inşallah bi gün sana kahve yaparken anlatırım canım:)
    farklı şeyler denemeyi ben de çok severim olmadı sen kahveyi getirirsin ben de yaparım.:)
    Sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Gülay:)

      Ankara'ya geldiğimde inşallah haberdar edeceğim:)

      İstanbul'a yolun düşerse sen gelirsin inşallah:)

      Sil
  6. Allahım o fırındakiler ne öylee bayıldım fotolar süper :)

    YanıtlaSil