23 Şubat 2012 Perşembe

Mim ve Cevapları

Sevgili Sevda beni mimlemiş....Tanımak istediği arkadaşları arasında olmaktan mutlu oldum:)

Hemen soruları cevaplamaya başlıyorum....

1-EN SEVDİĞİN ŞEYLER NELERDİR? NELERDEN HOŞLANIRSIN?

Şehri İstanbul'u seyreylemek, yalnız başıma sokak aralarında kaybolmak, yüksek sesle arabada-evde müzik dinlemek, yazmak, araştırmak en sevdiğim şeylerin başında gelir.
İlk sırada her zaman FOTOĞRAF geliyor:)

2-BİLGİSAYARDA VAKTİNİ NELER YAPARAK GEÇİRİRSİN?

Günlük tutuyorum.Beni rahatsız eden duygularımı, mutlu olduğum anları uzun uzun bu günlüğe yazıyorum.Yazdıklarımı içimi dışımı en ince ayrıntısına kadar bilen Banu ve Melike ile paylaşırım çoğu zaman.Vaktimin çoğunu alan bir davranış ama bu, terapi gibi.... Fotoğraf düzenler, fotoğraf sitelerinde diğer arkadaşların çektiklerini incelerim.
Nette olduğum zamanlarda ne yaparsam yapayım değişmeyen tek şey internet üzerinden müzik dinlerim...

3-EN SEVDİĞİN FİLMLER NELERDİR VEYA İZLEDİĞİN VE HAFIZANDA KALAN  VEYA KESİNLİKLE İZLEYİN DEDİĞİNİZ?

Bu soruyu bayağı düşündüm:)
Hafızamda kalan hiç bir film yok..
İzliyorum ve unutuyorum genelde:)
Çocukluğumda Ediz Hun hayranıydım:) Saatlerce televizyonun başından hiç kalkmadan onu izleyebilirdim.
Bu kadar sevmeme rağmen sorsanız tek bir filmini söyleyemem:)

4-ŞU SIRALAR ALMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLERİN LİSTESİNİ YAPARSANIZ BUNLAR NELER OLUR?

SB900 flaş

Bütün yüreğimle istediğim tek şey bu flaş.
Telefonum bozuldu yenilenmesi gerek ama zorunlu olmasına rağmen yeni bir  telefon almak içimden gelmiyor:)

5-ŞU SIRALAR EN ÇOK DİNLEDİĞİNİZ ŞARKILAR? 3 TANE

Nilüfer; ta uzak yollardan
Zeki Müren; bir resim bir mektup
Nurettin Rençber; söyle sunam

Galiba benimde başka arkadaşları mimlemem gerekiyor:)

paylaşımlarını zevkle takip ettiğim bir çok arkadaşımı daha yakından tanımayı isterim.Ama bilirim ki bu sorularla tanımak pek mümkün değil:)
Yinede kurala uyup arkadaşlarımı mimliyorum


http://hikayelerdirgeriyekalan.blogspot.com/
http://icimizeyolculuk.blogspot.com/
http://bluemorsytle.blogspot.com
http://nurayilbars.blogspot.com

6 yorum:

  1. Canım öncelikle teşekkür ederim mim için.
    mimler bloğa yeni gelenler için cidden tanıtıcı oluyor.
    Ben bu mimde yazılanların coğunu biliyordum hemen hemen bütün postlarını okuduğumdan:)
    ama müzik aşkını ve ediz hunu simdi öğreniyorum.
    İstediğin flaşa da inş tez zamanda kavusursun diyorum ve kaçıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. aslında niye mimlere önyargılıyım tam bilmiyorum.zor geliyor galiba:)şimdiye kadar 2 mim daha almıştım:)nasib olmadı yapmak,mahçubum:( belki de bu mimleri toptan bi halletmem lazımdır artık:)umarım ,dilerim,inşaAllah yapmak için azami gayret sarfedeceğim..zira mim alerjim var,malum:) sevgilerimi yolluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben sizi anlıyorum bu konuda:)

      Nasip diyelim:)

      Sevgilerimle..

      Sil
  3. Mim ne anlamda mim, anlasaydım harika olacaktı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray ben bildiğim kadarıyla sana gelip anlatayım en iyisi:)

      Sil