17 Mayıs 2012 Perşembe

Rembrandt ve Çağdaşları Sergisi

Dünyadan bir haber yaşamanın dezavantajlarından biride böyle güzel olaylardan son anda haberdar olmak...
Sergi, 22 şubat'ta açılmış ama ben maalesef yeni haberdar oldum.
Dün fotoğrafçı arkadaşlarımdan olan Mine ile birlikte sergiye gittik.
Eğer bugüne kadar gitmeyen arkadaşlarımız varsa mutlaka ama mutlaka gidip görmenizi tavsiye ederim.
Tek kelimeyle MUHTEŞEM bir sergi
Baktığınız her yerde büyüleyici bir güzellikle karşılaşıyorsunuz
Sergi bitmeden önce tekrar gitmeyi planlıyorum.

Sergi sonra Mine ile birlikte yemek ve sonrasında kahve keyfi yaptık.
Yağan yağmura çocuklar gibi sevinip yansıma çekeceğimiz için heyecanlandık.
Sahil kenarına gittiğimizde kaldırımda yağmura dair çok az su birikintileri olup yansıma çekmemiz imkansızlaşınca Mine, balıkçıların kovasını alıp denizden su taşıyıp kaldırımı ıslattık (her şey fotoğraf için:)) 
Keyifli ve güzel bir günün sonunda eve ulaştığımda bahçe kapısındaki renk ve kokularıyla beni selamlayan gülleri de fotoğrafladım:)
Netlik sorunu olsa da gülleri sevdim:)

Gidemeyecek arkadaşlar için tabloların detaylarını ve bilgileri de ekledim.
Fotoğraflarla sizleri başbaşa bırakıyorum:)













5 yorum:

  1. muhteşem keyifli bir sergi olduğuna katılıyorum..

    YanıtlaSil
  2. bazen sayfana geliyorum ve çıkamıyorum. gezdiklerin çektiklerin yazdıkların hep bana hitap ediyor. Her zmn yazacak şey bulamıyorum belki ama her zmn çok hoşuma gidiyor.
    sayende gidilecek yerler listem kabarıyor :D
    bir gün birlikte bir yerlere gidip çekim yapalım isterim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan, çok isterim:)

      Hatta eğer sana da uyarsa hafta içi bir gün 3 arkadaş -Mine,Cumhur ve ben- fotoğraf gezisine çıkıyoruz.
      Birlikte çok şey öğreniyoruz.Hem fotoğraf hem sohbet, haber edebilirim gelmek istersen:)
      Olmadı bir gün beraber gideriz:))

      Sil
  3. ne güzel bişi yapmışsın.
    resim ve rembrandt çook severim.
    bi dolu resim yazısı da yazıyorum ki.
    :)
    bi de mimin var işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu mim konusunda çok mahcubum Zeliha ve sana:)
      Telafi edeceğim hatamı inşallah:)

      Sil