25 Mayıs 2012 Cuma

Yağışsız, Güzel Bir Hafta Sonu Dileğiyle

Anadolu yakasında hava günlük güneşlikken karşıya geçtiğimde gri bulutlar karşıladı beni.


Sonrasında yağmur herkesi hazırlıksız yakaladı.Bu duruma en çok şemsiye satıcıları sevindi:)


Haydarpaşa da trene binmek için koşturan insanların aksine kuytu bir köşede durup gelen geçenin yansımasını çektim:)


Yine bizim bahçenin güllerinde yağmur damlalarıyla oynadım...

Ve bu son kare.... vapurun camından başka bir kompozisyon oluşturmak için çektiğim kareden bir detay...Sanki fotoğraf değilde resim tadı var.Küçük bir detay olduğu için pikseli büyüdükçe kurtarabilir miyiz bilmiyorum ama şansımı deneyeceğim tablo yaptırıp salona asmayı planlıyorum:))

Güzel güneşli bir hafta sonu diliyorum bütün dostlara...

3 yorum:

  1. böyle yansıma fotoğrafları çekmek için fotoğrafçılığa başlamazsam iyidir, acayip özeniyorum bu fotolarına.

    YanıtlaSil
  2. waouw muhşetem kareler eline sağlık gezginay yansımalar ve güle bayıldım ..

    YanıtlaSil
  3. yağmurlar bitse de yaz gelse diyordum ama bu yansıma fotolarından sonra ben de böyle fotograflar cekmek istiyorum diye çığlık atan iç sesimi susturmak için inşallah haftasonu yağışlı olur diyorum:)

    Çok güzel olmuş canım ya eline sağlık..

    yekta gibi beni de heyecanlandırdı bu fotograflar..

    Öptüm seni..

    YanıtlaSil