24 Mayıs 2012 Perşembe

Önce Kahvaltı...Sonra Fotoğraf Avı

Biz üç arkadaş bir fotoğraf grubunda tanıştık.Ben uzun zamandır gezilere katılamıyorum.
Cumhur'un vesilesi ve gayretleriyle biz üçlü olarak hafta içi buluşup geziler yapmaya başladık.
Kendi adıma konuşursam,  ben bu gezilerden çok keyif aldım.Çok daha yararlı buldum...

 Geçen hafta arkadaşlar bana gelecekti maalesef nasip olmadı.Dün nihayet bende kahvaltı yapmak nasip oldu.Fotoğraf makinesi ve ekipmanını taşımaktan dolayı oluşan sırtımdaki ağrı ani bir hareketle günlerdir canıma okumayı arttırdığı için hiç bir şey yapmadım.Ev dağınıkmış, şu eksik, bu yok falan dertlerine girmeden gayet güzel keyifli bir sohbet eşliğinde kahvaltımızı yaptık....
 Kahvaltı ve kahve keyfi sonrası Pendik'e gittik...Aslı, annesi gibi iyi bir fotoğrafçı olma yolunda hızla ilerliyor:)
Cumhur Mine'nin makinesinin sensörünü temizlemeye kendini fena kaptırmış, Mine, Aslı'nın çektiklerine yorum yaparken benim kendilerini çektiğimin farkında bile olmadılar:)

 İnsanların iznini almadan fotoğraflarını çekmeyi doğru bulmuyorum.Doğru bulmadığım halde yaptığım zamanlarda olmuyor değil maalesef.Ne kadar dikkat edersem edeyim bazen izin almak için fırsatım olmayabiliyor ve bu durum her defasında canımı sıkıyor.Bu fotoğrafta insanları flu yapmamın sebeplerinden birisi bu rahatsızlıktır.Ayrıca farklı bir kadraj denemesi yapma isteği de buna sebep oldu:) ben beğendim, arkadaşlarda farklı ve güzel buldu...
 Ben bizimkilerden farklı yöne gitmiş fotoğraf çekerken onlar bir su birikintisi bulmuş yansıma çekmeye çalışıyorlarmış.Sağ olsunlar çağırdılar bir baktım suya offf nefis:) Güzel bir yer gördüğünüzde bir noktaya saplanıp kalmak yerine farklı açılardan çekim yapmayı denemenin en iyi sonuca ulaşmamıza yardımcı olacağını söyleyebilirim.Bende dün bunu uyguladım.Bizimkilere bu kareyi gösterdiğimde bana gıcık oldular:))Normalde bisiklet yolu ile su birikintisinin arasındaki mesafe 3-4 metre kadardı ve o kaldırımın suya yansımalı çok çok zordu.Amaaa yerde cam kırığı varmış, yerler kirli, ıslak demeden yere oturup birazda eğilince işte suya bu yansımayı düşürebildim:)
Bizimkilerde oturdular aynı yere çektiler ama henüz onların çektiklerini göremedim, merakla beklemedeyim:)
 Sahil şeridinde gezimizi bitirip gözdağına çıktık.Belediyenin tesisinden kendime su almak için gittiğimde kasanın yanında bu portakal sepeti duruyordu.Bir kez deklanşöre bastım ve renkleri, netliğiyle izlemekten keyif aldığım bu kareyi yakaladım.
Dün gökyüzünde yine muhteşem bulutlar vardı.Gün batımı içinde bir yerlere gitmek istesek de arkadaşlar karşıya evlerine gitmek için bende biran önce eve dönüp sırtımdaki yükten kurtulup dinlenmek için acele edince gün batımı başka zamana kaldı....
Tam eve geldim...Makinemi bıraktım...Elimi makineden çekerken bu şamdanlara hafiften dokunmamla şamdanların domino taşı gibi birbirine değerek un ufak olmaları bir oldu:)Kızların doğum günü hediyesiydi sağlık olsun ne yapalım:)

Bugün karşıya geçmem gerekiyordu ama bir gün evimde dinlenmenin iyi olacağına karar verdim tembellik yapmaktayım...Daha doğrusu bu saate kadar tembellik yaptım şimdi çalışma zamanı:)
Yarın ve cumartesi çok yoğun geçecek.
İnşallah yine bol bol fotoğraf paylaşacağım:))

7 yorum:

  1. yansıma fotoğrafı harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bisiklet ne hikmetse girdiği bütün kadrajları güzelleştiriyor canım:)

      Sil
  2. fevkaladenin fevkinde fotoğraflar çok güzeller...

    YanıtlaSil
  3. Bu nasıl bir enerjidir hala çözebilmiş değilim:)ama yansımaları muhteşem onu söyleyebilirim.Ayrıcada kandilini kutlarım canısı..

    YanıtlaSil
  4. Ne şahane bir sofra, sevgiyle hazırlandığı besbelli:)
    Fotoğraflarına diyecek söz bulamıyorum artık:)
    Pasta köşesi olayı çok güzel özetlemiş:)
    Fevkaladenin fevkinde hepsi de.
    Emeğine sağlık canım.
    Fotoğrafçı aileye gıpta ettim:)
    Ne güzeller öyle.
    Ama ben korktum şimdi,zaten bel ağrısı çekiyorum, zaten bit kadar bişeyim:) acaba ben profesyonel bir makineyi düzgün kullanabilir miyim:)
    Şamdanlarına üzüldüm ,ama sağlık olsun.
    Bizim buralarda nazar çıktı derler:)
    Kandilin kutlu,tüm duaların kabul olsun inşAllah.
    Baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  5. Ne şahane bir sofra:)
    Sevgiyle hazırlandığı besbelli.
    Fotoğraflarınla ilgili kısmı pasta köşesi öyle güzel özetlemiş ki,ne söylesem eksik kalır:)
    Fotoğrafçı aile ne şirinler öyle:)
    İmrendim.
    Ve şimdiden bel ağrılarım olduğunu düşünerek,eğer daha büyük bir makinem olursa,kullanabilir miyim telaşına düştüm:)
    Sonradan ,aman olsun da diye düşündüm:)
    Şamdanlarına üzüldüm,fakat nazar çıkmış diyerek ona da üzülmekten vazgeçtim.:)
    Senin canın sağ olsun..
    Kutlu kandiller olsun..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir kahvaltı sofrası olmuş bence de..

    Mine ve cumhuru da görmüş oldum isimlerini çok duydum malum:)

    Gökyüzünü ve gün batımını çekmeyi bende çok severim..
    Yansıma fotografı cok guzel olmuş ayrıca..

    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil