28 Temmuz 2013 Pazar

Benim Hakkımda:)

Sengül abla geçenlerde beni mimlemiş ama bir türlü soruları yanıtlayamamıştım. Bilgisayar başından ayrılmadan önce hazır hatırlamışken cevaplayayım.

Ben Kimim? 

Kısa bir moladan ibaret olan dünya hayatında düşe kalka ilerleyen bir Allah kuluyum...

Bloğumun Adı Nereden Geliyor?

Rahmetli abime bir gün ben blog açacağım isim olarak ne önerirsin diye sorduğumda önerdiği isimler arasından gezginay ismini beğenip bloğumun adını koymuştuk.

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim?

Aslında geriye dönüp baktığımda yine rahmetli abimin daha blogların Türkiye de yeni yeni adının duyulmaya başladığı günlerde blog açmamı önerdiğini hatırlıyorum. Onun yardımları doğrultusunda bir blog açmıştım ama ben kullanma özürlüsü olarak arşivin tozlu rafları arasında o bloğu unuttum:)
Bu bloğuma da yaşlandıkça hatırlamakta güçlük çekeceğim günlere hazırlık olarak devam ediyorum

Kişiliğim

Biraz tembelim sanki...
Daha doğrusu bir insanın 1 haftada yapabileceği işleri ben bir iki güne sığdırınca kalan günleri tembellik ederek geçiriyorum:)

Çok inatçı ve dik kafalı biri olduğum söyleniyor...

Kaderciyim...Kadere razı olan kederden emin olur görüşü gönlüme huzur verir.

Çok kolay affederim....Ölümlü dünyada affetmeme lüksümüz olmadığına inanıyorum.

Hoşlandıklarım

Gecenin sessizliğinde kendi sesimi dinlemek...Kahve kokusunda kaybolmak...Bilmediğim şehirlerin hiç bilmediğim sokaklarında gezinirken insanların iç dünyasında dolaşmak... Hoşlandıklarım listesinde yer alır.
Bu listenin başına elbette fotoğraf aşkımı, müzik tutkumu eklemek gerekir:)

Hoşlanmadıklarım

Kendini beğenen her şeyin doğrusunu ben bilirim havalarında olan insanlar benden uzak Allah'a yakın olsunlar.
Çevreyi kirleten insanlara ayrı bir gıcığım var. Bir gün çekirdek kabuklarını sokağa atan, arabasındaki çöpü yola savuran insanlarla mahkemelik olma olasılığım muhtemel görünüyor.

En çok sevdiğim makyaj malzemem

Kalem

Çantamda Olmazsa Olmazım 

Fotoğraf makinem...

En Son Okuduğum Kitap

Uzun zamandır kitap okuyamıyorum...Şuan Nar ağacını okumaktayım...

Sengül ablam teşekkür ederim:)







2 yorum:

  1. Bu yazdiklarindan cooook daha fazlasin. Gecistirmissin yazarken. Fotograf cekmekte basarilisin. Kaleminde saglam . Cok yaz ben keyifle okurum.

    YanıtlaSil
  2. eklemeyi unutmuşsun,
    Çok tatlısıın :) hihihihih..
    Sevgiler cnm

    YanıtlaSil