14 Temmuz 2013 Pazar

Pazar

Fotoğraf 2009 yılına ait

Dün Salih ile Pendik pazarına gittik.

Sadece sebze bölümünde gezindik bu bile adamı yordu dayanamadı alışverişi yarıda bırakıp gitti arabada beni bekledi:)
Halbuki çok hızlı alışveriş yaparım ama beyler normal kadınların ne kadar zaman harcadığını bilmediğinden benden şikayet ediyorlar.

Akşamda eve gelince sofrayı serdim kış için aldığım barbunyayı önlerine koydum ben yemek hazırlarken siz temizleyin, dedim:) Akşama kadar bilgisayar başında oyun oynayıp yatma dışında bir şey yapmıyorlar işe yarasınlar biraz:) Haklarını yemeyeyim Ramazan geldiğinden beri sofrayı beraber hazırlayıp beraber kaldırıyoruz.Gelinlerimi düşünüyorum bütün çabam onlar için:)
6 kilo barbunyanın yarısı yemekten önce kalanı da yemek sonrası ayıklandı.
Oturdukları yerden televizyon izleyerek kendilerini hiç yormadan yaptıkları bu işin çok yorucu olduğu konusunda uzun uzun şikayet ettiler.

Erkekler birde biz kadınlara dırdırcı diyor
Yeminle bizim yaptıklarımızı yapsınlar dırdırın alâsını etmezlerse ne olayım:)


12 yorum:

  1. bizden dahada dirdirci olurlar canim

    YanıtlaSil
  2. Ohh çok iyi yapmışsınız. En güzeli ellerine vermek :)

    YanıtlaSil
  3. GÜLÜM SEN BAŞTAN HATA YAPMIŞSIN HİÇ ERKEKLERLE PAZARA GİDİLİRMİ
    İNCİLERİ DÖKÜLÜR MAZALLAH
    BENDE MİMİN VAR TATLIM BEKLERİM

    YanıtlaSil
  4. butun yazına aynen katılıyorum sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Bazıları da var ki alışveriş yapmayı seviyor :)) keyifli günler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tek kardeşim var.O biraz alışverişi seviyor tabi yanında eşi yokken:))

      Sil
  6. Ne güzel taze taze sebzeler almışsınız.Pazar gezmelerini çok seviyorum :)Şimdiden yapcaklarınız afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Canım ben uzun zamandır uğrayamadım sende unuttun bu ablanı..Bak üzülüyorum ama!!..
    Tamam, tamam dünya telaşı haklısın.. Pazar benimde en sevdiğim gitmekten hoşlandığım yerlerden biridir..Afiyetle yiyin kış boyu..Hayırlı iftarlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ablam ne deseniz haklısınız

      İnşallah telafi edeceğim:)

      Sil