29 Temmuz 2013 Pazartesi

Kısaca Bugünlerde Hayat



Dün akşam iftar soframızı arkadaşlarımız şenlendirdi. Bu seneye kadar bütün iftar davetlerinde ben kendimi paralar, sürekli koştururdum. Bu sene öyle olmadı. Geçen hafta kızlar geldiğinde öğlen saat 2 gibi eve gelip hazırlık yapmış üzerine birde iftar öncesi Melike ile sohbet edecek bayağı bir zamanım olmuştu.
Tabi bunda gelenlerin misafir değil artık ev halkından biri gibi görülüyor olmasınında etkisi var.

Salih 10 gündür evde.İlk kez işten atılmanın nimetlerini tadıyorum diye seviniyor.Bugüne kadar hep kendisi istifasını verdiğinden tazminat ve ihbar izinleri gibi haklarından faydalanamamıştı.Şimdi şirket kapandığı için bu haklarını kullanıp izine çıktı. Salih'in evde olmasını seviyorum. Evde olmasının avantajlarından birisi de iftara misafir alabiliyor olmak. 
Salih çarşamba şuan çalıştığı iş yerine veda edip perşembe günü yeni işine başlayacak inşallah.

Bayram sonrası Emin İzmit'e taşınıyor.Buda demektir ki artık arada bir İzmit'e gitmek için bahanem hazır:)

Bunlar dışında da hayatımızda bazı değişiklikler var... Mevlam her yeni değişimi hakkımızda hayırlı eylesin...

Ramazan'ı şerifin bu son günlerini Mevla hakkıyla geçiren kullarından eylemesi dileğiyle...

4 yorum:

  1. Herseyler gonlunuze gore olsun diyorum..guzel yemekler olsun dostlarla yenilen..
    Sayfama yorum birakmissiniz ama bloguma post yapamiyorum. Email adresimde olmasina ragmen sayfaya bloga gecirmemi bu yorum silindi diye engelliyor...anlamadim nedenini ama sayfama gelipte yorumunuzu gormezseniz lutfen yanlis anlamayin..yorumunuz icin tesekkur ederim..kadayif tatlisini cok sevdimde yedikce yenmek isteyince olmuyor:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      tatlının maalesef öyle kötü bir tarafı var.
      Bende ne kadar yersem o kadar yemek istiyorum:)

      Sil
  2. Hakkında hayırlısı olsun canım..iftar sofran bereketli olsun.. Afiyet olsun. Şifa olsun. Hanene hayır dolsun..

    YanıtlaSil