28 Şubat 2011 Pazartesi

Bir Hayalin Gerçekleşme Süreci


Bundan 4-5 yıl öncesinde dslr bir makinaya sahip olacağımı ancak rüyalarımda görebilirdim.
İki yıl önce çok kıymetli bir arkadaşımın eşi olan Mehmet Köse abim sayesinde Nikon d50 fotoğraf makinasına sahip olduğumda çocuklar gibi sevinmiştim
Mehmet abime ne kadar teşekkür etsem azdır.
Benim için ulaşılması zor bir hayali Allah, Mehmet abi vesilesiyle gerçekleştirmeyi nasip etti.

Uzun zamandır yeni bir makina almayı istiyordum.
Maddi durumum buna pek izin vermedi
İkinci el bir ürünü Mehmet abi vesilesiyle çok daha uyguna sahip olabilirdim.
Bu yüzden biraz sabırlı olayım dedim beklemeye başladım
Ne zaman yeni bir makina konusu açılsa "Mevla, isteyin vereyim, buyuruyor.İnşallah er ya da geç Mevla gönderir bir gün" diyordum:)
Yeni bir makina almak için maddi olarak gerçekten hazır değildim.
Hem nasıl olsa Mehmet abiler Türkiye'ye gelirken yine çok iyi bir makinayı bulur bana diyordum.
Sonra eşim bana bir teklifte bulundu ( tekliften ilerleyen zamanlarda bahsederim inşallah)
Teklifini kabul edersem taksitle istediğim bir makinayı alacağını söyledi.
İşte her şey bundan sonra başladı.
Ben hiç makina araştırmıyordum.
Makinaların donanımı hakkında hiç bir bilgim yoktu.
Mehmet abime bu konuda güveniyordum
O'nun seçimi benim için uygundu
Sanırım bu yüzden de ne daha önce ne de sonrasında hiç araştırmadım.
Hemen makinalar hakkında araştırmaya başladım.
Bir kaç makina arasında gidip geldim.
Hocama sordum ( çok hakkı var üzerim de)
Mehmet abiye sordum.
Yetmedi fotoğraf hakkında konuşmayı hiç sevmeyen ama kıskandığım bir makinanın sahibi olan abime sorular sordum.
İnternette gezmediğim, okumadığım yorum bırakmadım.
Benim istediklerim bütcemi aştı, bütceme uyanları ben beğenmedim:))
Melike ve Banu ile ne zaman bir araya gelsek, veya net üzerinden iletişim kursak makinalar hakkında konuştum.
En sonunda "al da sen de biz de kurtulalım" diye Melike, isyan etti:))
Her gün rüyalarım da gördüm.
15-20 gün sık sık Sirkeci'ye gidip geldim.
D90 ile D300s arasın da gidip geldim.
Bana kalsa D90 alırdım belki...
Eşim D90'ın yerine D7000 çıktı diyorsun sonra gidip d90 almayı düşünüyorsun, dediği için gidip D300s aldım bugün.

Sirkeci'ye giderken Banu'mu aradım
Çünkü yeni bir makina konusunda beni en çok yüreklendiren canım dostumdu.
Makinayı aldım çıktım dükkandan...
Önce gayet normaldim,
Sonra bir mutluluk dalgası ayağımı yerden kesti:)
Vapura doğru yürürken bir elimde yeni makinanın poşeti diğer elim de telefon, Melike'ye "Melzz, ben makinayı aldııımm" diye mesaj gönderdim:)
Normal şartlarda bile mesaj yazmakta zorlanan ben yürürken mesaj gönderdim:))
Melike'ye gönderdiğim yetmedi abime de yazdım.
Melike, Banu ve abim benim can dostlarım bu sevincimi onlarla paylaşmakta acele etmem normal değil mi:)
Hocamı da aramayı düşündüm ama bu akşam kursa ziyaretine gideyim diye düşündüğümden vazgeçtim aramaktan.

Maddi-manevi her türlü desteği çömertce bana sunan sevgili eşime,
Eğer yürekten istersem hayallerimin gerçekleşebileceğini bana gösteren Mehmet abime,
Bilgilerini bizlerle seve seve paylaşarak fotoğraf çekmeyi öğreten, desteğini hiç bir zaman esirgemeyen  Cüneyt Çelik hocama,
Özgüvenim azaldığın da beni yüreklendiren can dostlarıma,
Tüm kalbimle teşekkür ediyorum.
Sizlerin varlığı bana bu hayatta verilen en kıymetli hediye:)

Önümüzdeki hafta fotoğraf konusunda çok güzel bir haber paylaşacağım inşallah.

Şimdilik benden bu kadar:)

Selam ve muhabbetle

7 yorum:

  1. Canım güle güle kullan,hayırlı olsun.güzel resimlerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım.
    İnşallah Mevla güzel işler yapmayı nasip eder de mahçup olmam:)

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan yeni makineni. Hep guzellikler takilsin objektifine insallah.

    YanıtlaSil
  4. Gulden, çok teşekkür ederim.
    Senin mesajınla birlikte yasağın kalktığını öğrendim çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  5. efendim hayırlı olsun mutluluğu uzun sürsün!
    bende çok mutlu olmuştum şimdi o mutluluğu her deklanşör sesinde yeniden yaşıyorum kendime bu fırsatı verdiğim için tebrik ediyorum.
    tabii ki şükürler olsun alabildiğimiz için ;)

    yani ki duygularını anlıyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. GÜLE GÜLE KULLAN ARKADAŞIM.RABBİM HEP GÜZEL RESİMLER ÇEKTİRMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  7. Akşama kadar sizin blogunuzda bir o yana bir bu yana geziyorum. Çok da keyif alıyorum :)

    Çalışmalarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil