19 Şubat 2011 Cumartesi

Diş ağrısı-Damlalar

Tam üç gündür fena bir diş ağrısı çekiyorum.
Bugün dayanamadım sonunda gittim doktora..
İlaç tedavisi ve sonrasında bir hayli zorlu geçecek bir tedavi uygulanacak.
İnsanın neresi ağrıyorsa canı oradadır diyorlar ya, aynen öyleymiş.
Bu akşam baktım olacak gibi değil bir şeylerle uğraşarak bu diş ağrısını unutmalıyım dedim ve kalktım bir yıl aradan sonra damla fotoğrafı çekmeye başladım.
İlk denemelerim kötüydü.
Paslanmışım:)
Pes etmedim geçtim musluğun başına,
Başladım damla avına
Çok fazla damla yakaladım ama hepsini buraya yükleyemedim.
Şuan diş ağrısı en şiddetli haliyle beni ele geçirdiğinden çektiklerimden rast gele seçip paylaşıyorum sizlerle:)

Facebook'da arkadaşlardan bazıları özel mesajla bu damlaları nasıl çektiğimi sordu.
İnşallah hem onlar için hem de merak eden dostlar için en yakın zamanda nasıl çektiğimi anlatacağım.
En son fotoğraf gıda boyasının suya atıldığı ilk hali
O görüntü benim çok hoşuma gidiyor:)

Fotoğrafların üzerine tıklarsanız büyük hallerini görebilirsiniz.











Ruhunuzdan huzur, bedeninizden sağlık eksik olmasın....

5 yorum:

  1. Diş ağrısı için geçmiş olsun dileğimi arz ederim..
    Fotoğraflar harika..
    ben de fotoğraf çekmeyi severim ama..
    bu kadar usta değilim..
    saygımla..:)))

    YanıtlaSil
  2. Ağrılarını unutmak için ne güzel bir yöntem bulmuşsun.Umarım geçmiş ve sağlığına kavuşmuşsundur.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Budeliçocuk, teşekkür ederim değerli yorumunuz için:)

    Sufi, iki gündür normale döndüm şükür.Teşekkür ederim:)

    Limonçiçekleri teşekkür ederim canım:)

    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil