6 Şubat 2011 Pazar

Ankara, Dostlar ve Konser

Yeniden selamlar:)

Kalabalık bir ailem var.
Malesef çok yakın değildik bir birimize.
Düğün de, cenaze de bir araya gelirdik genel de.
Kuzenlerimle teknolojinin nimetlerinden faydalanıp daha sık iletişim kurar olduk çok şükür.
Halamın kızı "çocukluğumuz da o bahçe de geçen günlerimizi özledim" dedikten sonra hadi gel birlikte Kayseri'ye kuzen ziyaretine gidelim, dedi:)
Allah!! derim bu teklife:)
Bazı nedenlerden Kayseri'ye gidemedik biz de bu teklifi yapan kuzenin yanına Ankara'ya gittik.
Ben bir gece kuzenlerimle birlikte kaldım.
Geç saate kadar oturduk.
An oldu ağladık, hüzünlendik...
An oldu kahkahalarımızdan ahalinin uykularını böldük:)
Bolca da kuzenin bilmediği yöremize ait yemeklerimizden yaptık hep birlikte yedik afiyetle..
İstanbul'da bu sene kar göremedik malesef.
Ama Ankara da kar çok güzeldi; keyfini çıkaramasam da...




 Bu tatlı veletler kuzenimin çocukları...



Ankara'ya gitmeden önceki günlerde kısa bir ziyarette bulunduğunu düşündüğüm baş dönmelerimi çok iyi ağırladığımdan olsa gerek tahminimden uzun bir ziyaret olunca evden dışarı fazla çıkamadım...
Dün (cumartesi) kızlarla aylık buluşmamızı gerçekleştirmek için evden çıktım.
Banu'm her zamanki güler yüzü ile bizi karşıladı.
İçeriye adım atar atmaz "Cennet'e düştük kızlar" diye seslendim kapıdan girmekte olanlara:)



                                                      Haksız mıyım Cennet'e düşme konusunda:) ve burada olmayan nefis bir elmalı pasta vardı ki tadı herkes tarafından beğenildi..




 Çay faslı bir hayli uzun sürdü.Sonra Banu, konserlerden bahsedince hep birlikte kalkıp Özdemir Erdoğan konserine gittik.Geçen ay da Kartal da dinlemiştik Özdemir Erdoğan'ı...
Konser çok güzeldi.

Kızlara söylediğim gibi Allah bu güzelliklerin tekrarını yaşamayı nasip etsin:)

Selam ve sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder