9 Şubat 2011 Çarşamba

Martılar-Büyükada

Pazartesi çoluk çocuk arkadaşlarla hep birlikte büyükada'ya kaçtık.
Haftaiçi kimse olmaz diye düşünüyorduk ama yanıldık
Ada her zamanki gibi çok kalabalıktı.
Bostancı'dan artık mavi marmara vapurları ile adaya gidebiliyormuşuz.
Kadıköy ve Kabataş'tan normal vapur seferleri yapılıyor.
Bu gezimiz de daha çok çocukların ve martıların fotoğrafını çektim.
İnşallah yakın zaman da kalabalık bir arkadaş gurubuyla adaya gidip bisiklet kiralayarak gezmeyi planlıyoruz.

Vapur da fotoğraf çekerken kızlar benim denizi çektiğimi düşünmüş.
Martı fotoğrafı çektiğimi öğrendiklerinde "yine mi martılar?" dediler
Amaaa sonra fotoğrafları görünce Melz, karar verdi bir daha "yine mi?" demeyecekmiş:)
Her defasın da farklı fotoğraflarla kendimi biraz daha aşıyormuşum.
Bu yoruma sevinsem de daha iyilerini çekmek için bıkıp usanmadan martı fotoğrafları çekmeye devam edeceğim çünkü; bu sevimli varlıkları çok seviyorum:))


açıkan veletlerin ayakta yemek keyfi..

Çocuklar bisiklet ile adayı gezmekten çok zevk aldı


Hani insan sevgilisini gördüğün de içi tarifi imkansız bir mutlulukla dolar ya, işte martıları gördüğüm de öyle bir mutluluk doluyor yüreğime:)

Yüreğinizde sevgi daim olsun...

5 yorum:

  1. Nasil oyledim adalari...Heybeliyi,buyuk adayi..Fotograflar da cok hos...Nice keyifli gezmelere.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı kandiller ve gerçek sevgiliyle en güzel sevgililer günü diliyorum.Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. ahh ne güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim arkadaşlar:)

    YanıtlaSil
  5. sudaki ışıltılara bittim resmen. fotograf aşkım alevlendi sayende. en kısa zamanda hatta bu aksamdan itibaren hız veriyorum:)
    çok güzel fotograflar cidden.
    Keşke ben de istanbulda olsaydım da senden ipucları alabilseydim.

    YanıtlaSil