27 Ocak 2011 Perşembe

Damla Fotoğraflarım

Bir kaç tane de damla fotoğrafı paylaşayım.
Aslında çok daha güzel damlalarım var benim, ama fotoğrafların olduğu CD çantası nerededir hiç fikrim yok:)
Aradım bulamadım.. bende elimde olanları paylaşayım dedim.

İlk fotoğraftaki gibi bir çekim yaparken arka fon siyah renkte olduğunda damlalar daha belirgin oluyor.

Arkadaşlarım nasıl çektiğimi sorduğunda her zamanki gibi o muhteşem anlatma yeteneğimle bir güzel anlattım ki anlayana helal olsun:)

Orjinal fotoğraflar olmadığından exif bilgilerini paylaşamıyorum.
CD bulduğum zaman diğer damlalarla birlikte exif bilgilerini de paylaşırım inşallah.

İlk damla fotoğrafı çekmeye başladığım da tuvaletteki bozuk musluğu kullanmıştım.
Bir Ramazan akşamı saat 22 gibi başlayıp sahur vaktine kadar o musluğun başından ayrılmamıştım.
Aşk nelere kadir:))
O gece onca saat uğraşmamın sonucunda 4-5 damla yakayabilmiştim.
Daha sonraki evdeki bütün muslukları kullanarak damla çekmeye devam ettim.
Şeker hamurunda kullanmak için aldığım gıda boyalarını damlalar için kullandım:)

İhtiyacımız olan malzemeler; gıda boyaları, yoksa renkli bir kase de olabilir.En önemli malzeme burada sabır:)
Başlarda damlaları yakalamak zor olabiliyor.Zamanla musluktan damlayan suyun ritmine alışıyorsunuz ondan sonra gelsin damlalar:)
Çok çok başarılı damla fotoğrafı çeken ustalar var.
Onların fotoğraflarını izlerken kendimden geçiyorum.
Bir gün inşallah onlar kadar başarılı damla fotoğrafları çekmek bana da nasip olur.






Bu fotoğraf çok net olmasa da ben seviyorum.



Yüreğinizden sevgi, huzur eksik olmasın...

9 yorum:

  1. Muhteşem resimler gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Daha iyilerini çekenler var
    Bir gün onlar kadar iyilerini çekmek bize de nasip olur inşallah:)

    Beğenmenize sevindim:)
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Voav!
    Harika iş çıkarmışsın,emeğine sağlık ! :)
    Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  4. Şeyma, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Bence sen de bu işte usta olmussun canım.
    Ben de ilk banyodaki muslukta denemeler yapmıstım ama senin kadar azimli olmadıgımdan yakayamamıstım:(

    bence harika resimler gıda boyası olayını da cok sevdim.En kısa zamanda denemek istiyroum

    YanıtlaSil