15 Ocak 2011 Cumartesi

Enrico Macias'ın müziği eşliğinde Büyükada

Büyükada; şehrin hemen yanı başında karmaşadan, gürültüden sizi çekip alıveren bir Cennet....

Faytonlar....

İnsanı büyüleyen manzarası....

Vee bisikletler....
Ada ile özdeşleşmiş güzellikleridir...

Bostancı, Kadıköy ve Kabataş'tan günün her saatin de kalkan vapurlar ulaşım kolaylığı sağlıyor bizlere.
Ada'nın belki de tek kötü tarafı Faytonları çeken asil atların dışkılarının kokusu.
Bir diğer olumsuz yanı da hafta sonları çok kalabalık olması...

Aşağıdaki video da geçen yıl çektiğim Ada fotoğrafları yer almakta.
Ama malesef videonun tamamını eklemeyi başaramamışım.
Hala öğrenemedim bu işleri:)
Devamını izlemek isteyen dostları flickr'a bekleriz:)



6 yorum:

  1. Hep görmek istediğim ilgimi çeken yerlerdir.Kısmet olmadı ama birgün mutlaka görmeye gideceğim.Nede güzel görüntülemişsin arkadaşım..

    YanıtlaSil
  2. Büyükada, gerçekten muhteşem bir yer. Güneş yüzünü göstermeye başladığı anda oraya kaçmayı çok severim :)

    YanıtlaSil
  3. Bugün de sayende Büyükadayı gezdik teşekkürler gezginay sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Limon Çiçekleri,eğer bir gün gelirseniz inşallah görüşüp tanışmak isterim:)

    Francesca; kaçış için çok güzel bir yer ama ben son Ada ziyaretimde yaşadığım lodos sarsıntısını hala üzerimden atamadığımdan gidemiyorum.

    Sufi; ben teşekkür ediyorum:)

    Selam ve sevgilerimşe

    YanıtlaSil
  5. umarım gidip gezmek bizlerede kısmet olur .)

    YanıtlaSil