17 Ocak 2011 Pazartesi

Eminönü

Bugün öğleden sonra kalktım Eminönü'ne gittim.
Tuhafiyecilerin olduğu sokağı,
Kürkcü hanı,
Daha önce hiç gitmediğim sokak ve hanları gezdim.
Bloglarda keçe ile yapılmış bir birinden güzel ürünleri görüp hayranlıkla izliyordum.
Ama keçe nerde satılır nasıl alınır hiç bir fikrim yoktu.
Gökte ararken yerde buldum, derler ya öyle oldu:)
Başka bir şey ararken keçe ile ansızın karşılaşıverdim.
Çok mutlu oldum:)
Fiyatlar dükkanlara göre değişiklik gösteriyor.
Girişimcilik derslerinde hocalarımız "ürünü alırken kazanın" demişti.
Tüketici olarak bu kurala dikkat ediyorum.
Bir şeyi almadan önce en az üç dört dükkan-mağaza gezmeliyim.
Aldığım bir ürünü başka bir yerde daha ucuza görünce kahroluyorum resmen...
Sonra da kendimi teselli ediyorum; Nasip, diyorum:)
Yorum yazamasam da bir çok bloğu ziyaret edip okuyorum, yeni fikirler  ediniyorum, farklı pencerelerden olaylara bakmayı öğreniyorum.
Bize verilen en değerli hazine olan ZAMAN'ı ben acımasızca kullanıyormuşum...
Bir çok blog dost sayesinde silkelenip kendime gelmeye başladım:)
Kendime gelmemde katkısı olan tüm dostlara gönülde teşekkür ediyorum....

Alışveriş yapacağım için fotoğraf makinamı yanımda taşımak istemedim.
Aşağıda daha önce Eminönü  gezilerimden birinde çektiğim fotoğraflar yer alıyor.






Yüreğinizden sevgi eksik olmasın....

Selam ve sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Sen bu keçe işine fena taktın arkadaşım ama imreniyorum valla,güzel hobi.Ayrıca yine sıcacık kareler yakalamışsın..

    YanıtlaSil
  2. Yarıyıl tatilini sabırsızlıkla bekliyorum..İstanbula'a ve elbette Eminönü'ye gidebilmek için..Hanları gezmeyi,başka yerde arayıp ta bulamayacağım bilumum incik,boncuk alabileceğim:)fotoğraflar harika bu arada..

    YanıtlaSil
  3. O resimler eşarpmı yoksa :d bende bende orayaaa gitmek istiyorummmmmmm.

    YanıtlaSil
  4. Nasil imrendim simdi sana.. Uzaklarda olupda memeleket hasreti cekerken aslinda cektigin resimlere bakip hasret giderdim de azicik..:)) Ne iyi yapmissin, cok severim Eminonu, kapalicarsi, misir carsisi kurkcuhani civarini.. Orda yok yok diye dusunurum, hersey var cunki :)))

    YanıtlaSil
  5. Limonçiçekleri; keçeye henüz başlamadım ama el işlerine fena taktım kitap bile okuyamaz oldum:)

    Filiz; inşallah istediğin gibi bir tatil olur.İnsan Eminönü'ne gidince tüketim canavarına dönüşüyor:)

    Asahhara; evet hepsi şal...Ve hepsi birbirinden güzel değil mi:)

    Efsun; gerçekten arayıpta bulamayacağımız hiç bir şey yok oralarda...

    YanıtlaSil
  6. Bazen bende tek başıma çıkarım oralara gezmeye; kapalıçarşı, mercan,t.kale, eminönü, s.ahmet..alışveriş bir yana güzel vakit geçiyor oralarda.
    Haklısınız hava koşulları çok kötüydü ama genede güzel neşeli bir gün oldu grup olunca.

    YanıtlaSil
  7. bende hiç ilk dükkandan almam, alamam :)
    ama iki üç kuruş kar edeyim derken hep daha çok zarar ederim :D
    alırkan kazanmış olamıyorum hiç bi zmn :)

    eminönü gezmiş kadar oldum fotolar eski de olsa ;)

    YanıtlaSil
  8. Seyhan, aynı durum bende de var.
    Bir de aldığım her ürün de mutlaka sorun yaşarım.
    Tüketici mahkemeleri ve firmalar benden illallah edecek yakında:)

    YanıtlaSil
  9. ilk resim çok hoş keşke minareleride resme dahil etseymişsin...

    YanıtlaSil
  10. O tarihte 70-300 objektifim vardı maalesef ancak bu şekilde çekebilmiştim.
    Şuan geniş açı objektifimle yeni denemeler yapılabilir:)

    Teşekkür ediyorum eleştiri için:)

    Selamlar

    YanıtlaSil
  11. eminönünde ucuz abiye ve elbise nerede bulabılırım bir bilginiz var mı acaba ..yardımcı olursanız sevinirim mezunıyet için alacagım son iki gün

    YanıtlaSil