11 Ocak 2011 Salı

Yeni uğraşım

Her şey blogları ziyaret ederken başladı.
Bir çok blog arkadaşımızın bir birinden güzel ve değerli el emeklerini incelerken neden ben böyle tembel tembel oturuyorum dedim ve harekete geçtim.
Atkı örmemi isteyip istemediklerini sorduğumda her iki velet de çok sevindi.
Gittim çeşit çeşit ip aldım.
Kendime fularlık ipler, çocuklara atkılık ipler derken sepet birden renk renk iple doldu:)
Aşağıdaki atkı ve fular bir iki günde bitirebildiklerim.
Şimdi kendime sarı bir fular öreceğim:)
Tabi ben bunları örerken araya yeni runner da sıkıştırıyorum.
Örgü örmek, bir şeylerle uğraşmak çok keyifli ama kötü tarafı nette vakit geçirmeye zaman kalmaması:)
Havaların soğuması benim evde kalmama neden oldu.
İyi de oldu, şikayetci değilim vallahi:)




Bu atkı ufaklığın.Gece bitirdim sabah kullanacaktı çocuk.Püsküllerini yapmayı unutunca hevesi içinde kaldı:) neyse sağlık olsun öğleden sonra dershaneye giderken kullanır artık.
Beyimiz "anneee bana bir de kazak örer misin?" diyor:)
Yok artık o kadar da değil:))

Tüm dostlara bahar tadında bir gün diliyorum.

Selam ve sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Çooook cici bunlar.Ellerine sağlıkç

    YanıtlaSil
  2. ilkine bayıldım!
    gerçekten!
    elleirne sağlık üstelik 2 günde diyorsun..
    ay o zmn bana da yapmalısın :))

    ya da dur.. tembellik etmeyip kendime bir tane yapmaya çalışayım :))
    pek inandırıcı olmadı :)

    YanıtlaSil
  3. masallah size cok guzel yapmisiniz
    fulara bayildim
    ellerinize emeginize saglik
    bosuna denmemis bos durani Allah sevmez diye
    sizde ne guzel zamaninizi degerlendiriyosunuz
    benimde elimden orgu gelir ama malesef is yogunlugundan firsat kalmiyor
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Seyhan; yaparım derim yalan olur,
    sırada bekleyen çok arkadaş vardı çareyi sizi kandırdım bunları ben yapmadım demekte buldum:)

    Oznur, çalışında gerçekten vakit ayırmak çok zor.
    Son günlerde uğraşır oldum ama bu sefer de ne kitap okuyabiliyorum ne gezmeye vakit kalıyor.
    Havalar düzelene kadar şimdilik böyle:)

    Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Harikasınız ne diyeyim :)Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Vaoav diyorum:)
    Bence devamı gelmeli!..

    YanıtlaSil
  7. Hamiyet hanım ve Şeyma çok teşekkür ederim.
    Örgüye şimdilik ara verdim dikişle uğraşıyorum bugünlerde:)

    Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. kırmızı atkıya bayıldım.10 parmagında 10 marifet .
    Çalışmıyor olsam ben de dikiş ve örgü olayına el atmak istiyorum ama simdilik beklemede bu projelerim:)

    YanıtlaSil