15 Ekim 2011 Cumartesi

Neye niyet neye kısmet!

Dün arkadaşımla Adapazarı'nın ilçesi Taraklı'ya gitmek için evden çıktım.
Kapıdan çıktığım an sağanak bir yağmur beni karşıladı.
Kavacık'da arkadaşımla buluştuğumda gidip gitmeme konusunda kararsız kaldığını gördüm.
İlk kez gideceğimiz için Taraklı gezisi onun beklentilerini karşılayamaz böyle bir havada gittiğimiz için pişmanlık duyabilir diye kararı arkadaşıma bıraktım.
Taraklı'ya diye yola çıkan Ayşegül, kendisini Taksim yolunda buluverdi :))

Sabah trafiği berbat bir şey
Hele birde buna yağmur eklenince trafik resmen çileye dönüşüyor.

Taksim'e ulaştığımızda yağmur çiseliyordu
İstiklal de bir mekanda kahvaltı yaptık.
Sonra yeniden çiseleyen yağmur altında fotoğraf avına devam ettik.

Taksim'den başlayan yürüyüşümüz Sultanahmet'e kadar devam etti.
Benim bünye alışık bu kadar yol yürümeye,
Arkadaşımın ilk uzun yürüyüşlü fotoğraf gezisi olduğu için şuan ki durumunu merak ediyorum:))

Daha öncede bahsetmiştim Sultanahmet'e gittiğiniz de Küçükayasofya camisine mutlaka gidin arkadaşlar.
Avlusunda oturun ruhunuzu dinlendirin.
Ziyaretçilerinin çoğunluğu turistlerden oluşuyor.
Sokak arasında kalmış çok fazla insanın bilmediği huzurlu bir ortamı var.
Bizim şansımıza dün cami  İ.T.Ü öğrencileriyle doluydu 
Geleceğimizin mimarları dersi yerinde işliyorlardı...

Yorucu ama fotoğraf açısından çok iyi bir fotoğraf gezisi oldu
Taraklı'ya ise en yakın zamanda gidiyorum inşallah, planları yaptık.









Sultanahmet'te köfte,
İnci profiterol, yedik.

Ağlatan kafenin müziği eşliğinde geziden beğendiğim bir kaç fotoğraftan oluşan videoyu da paylaşmazsam olmazdı:)

4 yorum:

  1. Sultanahmet'i sırf tarihi hissetmek için geziyorum sürekli. Mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Francesca, tarihi yarım adanın her bir sokağı ayrı güzellik sunuyor insana.
    Mutluluğunuz daim olsun:)

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. resımler ne kadar guzel cıkmısssssssss , kacırdım sanırım dugun organızasyon vsvs fotograflarımı cekıyorsunuz

    YanıtlaSil
  4. Hep aynı seyleri yazmak istemiyorum ama bayıldım ben yine bu fotolara.
    İstiklaldeki fotografı nasıl cekiyruz yani hem siyah beyaz hem kırmızı? sonradan mı yaptın yoksa cekim esnasında mı?
    bu tarz fotograflar harika oluyor

    YanıtlaSil