7 Aralık 2011 Çarşamba

Ben Kimim?

Gri, puslu bir İstanbul gününden selam ve sevgiler tüm dostlara...

Takip ettiğim bir çok blogger arkadaşımın ismini bilmiyorum.
Çok sıkı bir takipçi olamadığımdan isimlerini kaçırıyor olabilirim.
Kimdir arkadaşlarım?
Nerede yaşarlar?
Evli mi, bekar mı?
Benzeri bir çok sorunun cevabını paylaşımları takip ederek bulmaya çalışıyorum.
Geçen gün arkadaşlardan birini evli sanıp yorumda bulundum (kişi kendi gibi bilir hükmüyle)
Sonraki paylaşımları okuyunca farkettim arkadaşımız bekarmış:)
Benim gibi merak edenler için önce kendimi tanıtmam gerektiğini düşündüm.


Takvimler 10 Ekim 1974 yılını gösterirken ailemin ilk çocuğu olarak sabah ezanı Osmaniye de dünyaya gözlerimi açmışım.
2 kız 2 erkek kardeşiz.
Biraz hayırsız bir ablayım - gurbette olmamdan kaynaklı olabilir- :)

1992 yılında çocukluk aşkımla evlendim.
Her konuda bana destek olan, aldığım bütün kararlara saygı gösterip yanımda olmaya çalışan ailem ve bütün çevremiz tarafından Hint kumaşı olduğu hükmü verilen bir eşle evli olma şansına sahibim

1993 yılında anne oldum
Daha dün dünyaya gözlerini açan velet bugün kocaman bir delikanlı oldu Reklamcılık bölümünde okuyor.

1998 yılında ikinci oğlumu dünyaya getirdim.
Şuan Anadolu lisesi 1. sınıf öğrencisi. 


Çocuklarımla birlikte büyüdüm desem yalan olmaz:)

1997 yılına kadar Osmaniye'de yaşadım sonra İstanbul'a yerleştik.
Ağlayarak geldiğim "sevmiyorum o şehri" dediğim İstanbul'a şimdi aşkla bağlıyım.
İstanbul'a geldiğimiz günden beri Anadolu yakasında ikamet etmekteyiz.

Fotoğrafa aşık, müziğe tutkun
Ömrünü aşık Veysel gibi "dost dost diye nicesine sarıldım" türküsü söyleyerek geçiren biriyim
Ama şimdi Aşık Veysel gibi "benim sadık yarim kara topraktır" diyenlerden oldum:)

Kimine göre deli dolu
Kimine göre karamsar
Kimi içinse tembel biriyim
Kimin ne söylediğiyle aslında çokta ilgilenmiyorum
ben kendimi biliyorum:))





19 yorum:

  1. nlp ye bir ara bende biraz bakmıştım ama kişisel gelişim nedense bir türlü hitap edemiyor bana.bir sürü şey yazmak istedim sonunda hiçbirşey yazamadım. sevgilerle seni anlattıklarınla biraz tanımaktan memnun oldum.

    YanıtlaSil
  2. memnun oldum efenim bende Gülcan namıdiğer gelibolu17 :) güzel oldu sizi tanımak,keyifli bir yazıydı,teşekkürler,sevgiler,selamlar olsun Gelibolu'dan...

    YanıtlaSil
  3. Canım benim.Seni sevenler olduğun gibi sevsin.Bende aynı düşüncelerdeyim.Seni yakından tanımak hoştu.O resimdekide sensen eğer iki kat bir hoşluk var:))Bende Havva...Benim tanıtılacak bir yanım yok sanırım herşeyim ortada:))Çok seviyorum seni canım,hep böyle kal..Limon çiçeklerii

    YanıtlaSil
  4. Dürr-i Yekta, kişisel gelişim kitapları, eğitimleri bana çok şey kattı. Ama uzun zamandır ayrıyım bu dünyadan:)

    Gülcan, ben nedense gelibolu17 ismini "emre" diye aklımda kaldığından ben erkek kullanıcılardan diye biliyordum:))Çok memnun oldum:)

    Havva, fotoğraftaki benim:)
    Seni hem kuzenime benzettiğim için, hem anneannemin memleketindensin ve ayrıca paylaşımlarından dolayı çok seviyorum ilk günden beri:)

    Selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Ayşegülcüm seni tanıdıgıma memnun oldum.Ben de gülay.
    Öncelikle çok samimi ve cana yakınsın bunu demeliyim.

    Yazdıklarını okurken kendimi okur gibi oldum.Bana kendini tarif et deseler bunları yazabilirdim.Bunda aynı burctan olusumuzun da etkisi var mı bilmiyorum.

    Geçen hafta bloğunu gördüm ilk güzel yorumun sonrası ama inceleme fırsatım olmadı. Ev taşıdım da :(

    Bismillah deyip başlıyorum gezmeye ve eminim çok hoşuma gidecek burada olmak.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaraya yolun tekrar düşerse seninle tanışmayı çok isterim habeirn olsun canım:)

      Sil
  7. Sanki Elif Şafak okuyormuşcasına keyifle okudum...
    insan hayatını bu kadar güzel anlatabiliyosa, gördüklerinin güzelliğini ancak fotografla anlatabilirmiş:) sizde bunu yapmışsınız ne mutlu size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan, güzel yorumun için çok teşekkür ederim:)
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. Kendini bu kadar gzuel anlatirmi insan.
    En cok da konusarak dgil yazarak da basagrita biliyorum demendi.. Cunku bende oyleyim.Boyle insanlar zaten resim cekmeyi hobi edinir..))
    Resim kendinize aitmi bilmedim ama cok guzel ve bu esrarengiz kisi gercekten merak ettim.
    Sizi tanidigimi cok ama cok sevindim kendime cok yakin ve candan buldum..
    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. yıllar sonra erken anne olmanın avantajı olur
    kardeş gibi olursunuz veletlerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşten öte arkadaş gibiyiz, tsbi uyumsuz arkadaş örneği bize daha uygun oluyor
      "anne kuşak farkı denen bir şey var biliyor musun?" diye ukala cevaplar vermeseler ben arkadaş olduğumuza inanacağım:)

      Sil
  10. merhabalar bende sizi tanıdığıma çok sevindim ayşegül hanım,geç oldu ama güç olmasın inş,kendimdende çok ortak nokta buldum ama her şeyden önce samimi ve içtensiniz hep böyle kalın inş, selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzan hanım, sizi tanımak benim içinde güzel oldu:)

      Önemli olanda bu sanırım "güç olmaması" :)

      sevgilerimle:)

      Sil
  11. benim babam içinde senin eşin gibi düşünürler halbuki babamın da evde çok çekilmez yanları vardır...e annem içinde senin gibi söylerler ama işin aslı öyle değil...
    sizde de mi öyle ki :D

    YanıtlaSil
  12. Bir insan ancak bu kadar güzel anlatabilir kendini ,Seni tanıdığıma memnun oldum canım ayrıca hep AYS ne anlama geliyor diye kurgulardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi güzel bir insanı tanıma şansına sahip olduğum için seviniyorum:)

      Sil
  13. Merhaba ,
    Ne de güzel anlatmışsınız kendinizi, bende istanbul fotoğraf ve şiir aşığıyım :)
    Takip listeme ekledim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar...
    Ne kadar yalın ve net olarak tariflemişsiniz kendinizi...
    En büyük merakım olan fotoğrafçılıkla ilgili öğreneceğim çok şeyler var sizden...
    İyiki rastlamışım size birden içim ısındı ve kanım kaynadı diyebilirim nasıl olur derseniz...
    Hisler insanı yanıltmaz sizde mutlaka farkındasınızdır....Sevgi ve saygılarımla...Hoşça ve mutlu kalın...

    YanıtlaSil