4 Ocak 2012 Çarşamba

Zaman akıp giderken

Zaman su gibi akıp gidiyor
04.01.1993 yılında saat 17.50'de dünyaya gözlerini açan ailenin ilk göz ağrısı,
Bugün yakışıklı bir delikanlı olup çıktı
Çocuklar büyürken ne acı bizler yaşlanıyoruz.
Hayat bu haliyle de çok güzel:)
Mutlu yıllar delikanlım:)
Uzun zamandır pasta yiyemiyordum ( kremasından dolayı)
Bugün Küçükyalı da işim vardı.
Şık ve nezih görünümüyle uzun zamandır dikkatimi çeken Saral pastahanesine girdim sonunda:)
Fotoğrafta görülen pastanın tadı nefisti.
Uzun bir aradan sonra ilk kez iki koca dilim pasta yedim.
Herkes benimle hem fikirdi, pastanın tadı nefisti.
Bir kaç yıldır çekmek istediğim ışıkla boyamayı sonunda çektim.
İstediğim gibi olmadı
Asistanlarım yeniydi, sıkıldılar benden:)
Benim delikanlı bana modellik yaparsa yeni denemeler gerçekleştireceğim en yakın zamanda...

6 yorum:

  1. Ben de nice mutlu yıllar diliyorum.
    Sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. Nice Yeni Yaşlara:)

    Bu arada Yeni Yılınız da Kutlu Olsun.

    YanıtlaSil
  3. Güzel senelere, ışıkla boyama çok güzel fikir olmuş ayrıca :)

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı,mutlu nice nice yılları olsun delikanlının :) Ailesi ve sevdiklerinin herdaim yanıbaşında olduğu..
    Fotoğraf çok başarılı ayrıca :) Emeğine sağlık..
    Ayrıca: Bazen bitip tükenmek bilmeyen dertler yağmur olup üzerimize yağar..
    Fakat rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar..
    Herşey gönlünce olsun...
    Pembeli günlere inşAllah..

    YanıtlaSil
  5. Hep birlikte sağlıkla gireceğiniz nice yıllara diyorum.
    Son foto yine bitirdi beni:)

    YanıtlaSil