21 Ocak 2012 Cumartesi

Ruha Şifa Bir Gün...

Bir iki gündür içim içime sığmıyordu.
Çocuksu mutluluklarım vardı yüreğimde.
Gördüğüm her canlıya gülümseyerek bakıp içimden "sizi seviyorum" demek geliyordu :)
Bu duygulara sebep bir çok şey vardı hayatımda ama sanırım en başta Cuma günü için kızlarla yaptığımız plan yer alıyordu.

Normalde kızlarla planımız akşam konsere gidip, konser çıkışı da bir şeyler içmeye gitmekti
Melike okuldan erken çıkınca saat 2 gibi bendeydi
Birlikte sahile beltur tesislerinden birine gitmek istedik.
Belediye sahil şeridinde adalara karşı bir çok yeni mekan açtı
Biz eve yakın olması sebebiyle Süreyya Plajını seçtik.
Koltukları rahat ama mekanlar çok küçük
Masalar dip dibe 
Öğle saati olmasına rağmen mekan neredeyse tamamen doluydu
Yazın çok daha iyi olacak bahçe kısmı oldukça geniş
Fiyatlar çok düşük
Çayınızı kahvenizi içebileceğiniz, bir şeyler atıştırmak isteyeceğiniz düşük fiyatlı ama nezih bir yer arıyorsanız Beltur tesisleri tam size göre...

 Bana gelen bir telefon sonrası Adalar manzarasına veda edip soluğu Maltepe de aldım.
Burada işlerimi bitirdikten sonra fotoğraf çekmeye başladım:)
Maltepe camisi duyduğum kadarıyla Anadolu yakasının en büyük camilerinden biriymiş
Hatta en büyüğü olduğunu söylüyorlar ne kadar doğru bilmiyorum.
 İşte benim dünkü halimde tıpkı bu çocuk gibiydi.... Dünyada olup biten bütün çirkinliklerden uzak küçük şeylerden büyük  mutluluklar yaşayan çocuklar gibiydim:)

 Yolda telefonumun şarjı bitince Melike'yi deliye çevirmişim yine
Yüzünde ona yakışan kızgın bir ifadeyle daha ben eve ulaşamadan yolda beni yakaladı:)
Aceleyle yukarı nasıl çıktım, üzerimi nasıl değişip indim hiç hatırlamıyorum
Arabaya bindiğimde benim sesimi duymamak için müziğin sesini sonuna kadar açmıştı:))
Yoldan Banu'yu da alıp Tuzla Kekik restorana gittik....

Banu'nun salata tabağını görünce köfte istediğime bin pişman oldum:)
Aklınızda bulunsun salata tabakları muhteşem....
Taze soğanlı tavuğu çok beğendim.

 Ara sıcaklarda "kekik börek" görünce tatmak istedik
Krep, kaşar ve bahartlarla hazırlanan bir börek ama tadı nefis...
Bugün kindi çayına yapmayı planlıyorum:)
 Ekmek kadayıfları da çok güzeldi...Köfte konusunda yorumda bulunmam anlamsız olur çünkü et ile aram bozuk..Dünyanın en lezzetli köftesini yesem de benim için aynı tat:))
 Veeeee sonunda konser....

 Türk Halk müziği sevdalısı biri olarak konseri tarif edecek kelimeleri bulmakta zorlanıyorum.
Hüseyin Turan'ın bütün türkülerini severek dinlerdim
Özellikle Ah le yar, söyleyemedim, kirvem, gelmedin... mest olarak dinlediğim türküleri arasındaydı.
Dün akşam Hüseyin Turan konuştukça kişiliğine de hayranlığım artmaya başladı
Bir insan bu kadar mı mütevazi olur, bu kadar mı cana yakın, samimi olur?
Karşımda her hali birbirinden güzel harika bir insan vardı....
 İki haftaya kadar yeni albümü çıkıyor.Sabırsızlıkla bekleyeceğim:)


Ruhumuza şifa bir konserdi
Konserden ayrıldıktan sonra hala dinlediğimiz türkülerin etkisi üzerimizdeydi
Geceyi başka bir mekanda salep içerek sonlandırdık

Konserde beni en çok etkileyen türküyle bir sonraki paylaşıma kadar veda edeyim:)

6 yorum:

  1. İzmir'li olarak İstanbul'da olmak vardı dedirten gezdim gördüm pYLşımların yanısıra yiyecekler de iştahımı kabarttı doğrusu:) ayaklarınıza sağlık paylaştığınız yüreğinizle de var olun...Yanılmıyorsam H.Turan İzmirli,sesi mükemmel.Mutlu bir hafta sonu dileği ile Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. en son ne zaman böyle dolaştın diye sordum kendime..sanıyorum bi 8-9 yıl olacak..:) imrenmedim değil hani..darısı başıma..bizi de dolaştırdınız peşinizden.. muhabbetle efendim..:)

    YanıtlaSil
  3. Hikayelerdingeriye kalan, güzel dileklerin için teşekkür ederim:)
    Sizin içinde güzel bir hafta sonu diliyorum.

    Deniz Zehra, inşallah en yakın zamanda darısı başınıza olur:)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ne çok gezmişsiniz Ayşegül Hanım, özendirdiniz şimdi beni :))
    Bloğumu ziyaretiniz için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Evett son posta kadar geldim.İlk postundan başlayarak iki gündür bloğunda misafirim.Ruhuma ilaç gibi geldi bu blog.Sana , hayatına, dostluklarına (Melikeye),ailene,gezilerine,yediklerinize,İstanbula hayran kaldım. Tüm postlarını ve seni çok sevdim. Öyle güzel anlattın ki melikeyi onuda çok sevdim.
    Bu sanal ortam çok ilginç cidden.Ama inan sevdim sizi:)
    İstanbulda yaşama fikri iyiden iyiye aklıma girmeye başladı gibi:)
    umarım sık sık guncellersin blogunu.
    sabırsızlıkla bekliyorum yeni postları.
    Bu fotolar da harika olmuş demeden geçemeyeceğim.
    Çok öpüyorum canım..Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Yorumunuza çok sevindim
    Bir işe yaradıysam ne mutlu bana:))

    Selamlar

    YanıtlaSil