5 Aralık 2011 Pazartesi

Güzel Bir Hafta Sonundan Geriye Kalanlar...

Dün fotoğraf gurubundan arkadaşlarım başka bir gurup ile Belgrad ormanına gidiyoruz diye haber edince eşimle görüştüm.
Hem arkadaşlarımla tanışmasını istedim hemde onca yolu tek başıma gitmeye gözüm almadı:)
Sağ olsun kabul buyurdu ricamı.
Pazar sabahı ailece yapılan güzel,keyifli bir kahvaltı sonrası biz eşimle evden çıktık.

 Belgrad ormanı inanılmaz kalabalıktı. Sanki herkes kendini sokağa atmış gibiydi.
İlk kez gittim.Giriş ücretini pahalı buldum (9 lira).
Arkadaşlarım çok sıcak kanlı insanla, özlemişim hepsini.
Biraz muhabbet edip fotoğraf çekmeye başladım.
Onlar zaten benim gittiğimde ellerinde reflektörlerle falan fotoğraf çekimi yapmış sona gelmişlerdi.
Aslında bu seferki gezim tamamen arkadaşlarla hasret gidermek olduğu için çok fazlada fotoğraf umurumda değildi:)
 Yeni tanıştığım arkadaşlar
Her ikisi de çok cana yakın insanlar


 Ayten'e balonlar çok yakıştı, uçacakmış gibi:))

 Arkadaş sohbetinin tadına doyulmadan, Mustafa arkadaşımızın hazırladığı o nefis çöp şişlerden tatmadan kalktık maalesef.
Eşim sağ olsun kısada olsa beni kırmadı taa oralara kadar götürdü.
Onunda sevdiği hobisi ile vakit geçirmesi gerek, diye düşünüp uslu ve itaatkar bir eş olup Kuleli'ye geçtik.

Sevgili eşim balık avlarken bende fotoğraf avladım:)

 Kuleli ışığı gün içinde çok güzel alıyor.Akşam olunca yanan ışıklarla çok görkemli bir binaya dönüşüyor amaaa maaalesef açısı çok kötü.
11mm objektif bile durumu kurtaramadı:)
Normalde mimari çekimler binanın tan karşısından veya tam köşe başından çekilir, kural bu...Fakat imkansızlıklar sebebiyle kuralı bozabiliyorsunuz.Yinede köşeden çekme kuralına kısmende olsa uymuşum:)
Zaman....İnsanoğlunun en kıymetli hazinesi.Bu kadar kıymetli bir hazinenin değerini ne kadar biliyoruz acaba?
Ben çok fazla kıymetini bilemediğimi üzülerek söylemeliyim.

Akıp gidiyor zaman...
Durduramıyoruz...

Kıymet bilenlerden olmayı diliyorum

Bugün Aşure günü
Çok kıymetli bir gün
Alışveriş yapmak bir yılı bereketli geçirmenize, darlık görmemenize vesile oluyor
Yine es dostla selamlaşmak
İkramda bulunmak
Hayırlı davranışlardan.

Sevgili dostlar Aşure gününüz kutlu olsun.
Allah her ne isteğiniz varsa bu güzel gün hürmetine kabul buyursun.

Selam ve dua ile....

5 yorum:

  1. fotolar çok güzel, programla üzerlerinde oynama yaptınızmı hiç ??birde foto makinanızın markasını öğrenebilirmiyim ? bende foto mak. almak istiyorum o açıdan sordum. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar harika elinize yüreğinize sağlık.. sizinde aşure gününüz kutlu olsun:) bereketi bol bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  3. Dürr-i Yekta; fotoğraflara çok fazla müdahalede bulunmuyorum.Genelde bir derece kontrast ile parlaklık veriyorum.Zaman zaman da portrelerde film efekti uygulayıp gölgelendirme yapıyorum.

    Nikon d300s kullanıyorum. Objektifler; nikkor 24-85 mm, 11-16mm tokina ile sigma 70-300 kullanıyorum.

    İnşallah tez zamanda gönlüne göre bir makine alırsın:)

    Selda, çok teşekkür ederim.
    İnşallah hepimiz için bereketli ve hayırlı bir yıl olur:)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Objektif önemli ama maharet sende.Kendimi kandırmayım:(
    ben henüz 40 ı cıkmamıs bir fotografcı adayıyım:)olur ama dimi bşalarda.Boyle guzel fotolar için mekan da önemli mutlaka:)
    ya yine baıldım fotolara işte itiraf ediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Dedemin de vardı böyle saati..anılar..

    YanıtlaSil