6 Temmuz 2012 Cuma

Elie Saab Hayranlığı

Elie Saab 1964 yılında Lübnan'da dünyaya geldi.İlk elbisesini kız kardeşi için 9 yaşında diktikten sonra kendisini göstermeye başladı.18 yaşında ilk moda evini açtı.1982 yılında kendi markasını oluşturdu.Markasının ilk moda evini Lübnan'da kuran Elie Saab Milan ve Paris'te de moda evleri açtı.
Ünlü tasarımcı, moda dünyasına ilk adım attığı andan itibaren çok başarılı olacağının sinyallerini verdi.

 Elie Saab imzalı bir elbiseyi ancak rüyalarımda giyebilirim belki ama tasarımlarından esinlenerek bir gün mutlaka kendime elbiselerinden diktireceğim. Veletlerden birinin evlenmesini bekliyorum:)Elie Saab'ın tasarladığı elbiselerin hepsi birbirinden güzel...Aslında güzelden öte muhteşemler.
Mesela bu elbisenin yırtmacı kapatıldıktan sonra harika bir tesettür kıyafeti olabilir.
Soldaki elbise gün içinde ve özel günlerde rahatlıkla kullanılabilecek bir elbise olarak dikilebilir.

Elie Saab geçen yıl en az elbiseleri kadar güzel bir parfüm çıkarmış
Kendisi ile geçen haftalarda tanıştım
Üst nota; portakal çiçeği
Orta nota; Yasemin
Alt nota; bal, gül, sedir,silhat
Bütün bu kokuların birleşiminden nefis bir parfüm ortaya çıkmış
Hafif ama sönük olmayan bir parfüm
İlk kez bir parfüm beni böylesi çok etkiledi.
Ben mutlaka bu parfümü alacağım, dedim arkadaşım yurt dışından gelirken getiririm dediği için beklemedeyim.

İşte son günlerde Elie Saab'ın tasarımlarına, parfümüne hayran hayran bakmaktayım,
İsteyin vereyim, buyuran Mevlam elbet bir gün verir umuduyla.... :))

5 yorum:

  1. elie saab ı kasın biliyordum ben yaaa :))))))))

    YanıtlaSil
  2. merhabalar güzel bir hafta diliyorum canım Ellie Saab hayranlarından birisi de benim. her model ve kullandığı kumaşlar o kadar zevkli ve romantik ki tam benim tarzım olan şeyler .müthiç zevkli ve bir o kadar da yaratıcılığı var.. parfümünü alıp deneyeceğim çünkü her kokuyu ben kullanamıyorum portakal çiçeği parfümde ilk aradığım kokudur. sağol bu bilgi içinde bunu hiç araştırmamıştım..

    YanıtlaSil
  3. super elie saab tek kelimeyle..

    YanıtlaSil