8 Temmuz 2012 Pazar

Hafta Sonuna Dair

Dün nihayet fotoğraf makinesinin kaybolan şarj cihazını gidip aldım.
Orjinali ile arasında 100 lira gibi bir fark olunca yan sanayi aldım
Umarım ve dilerim pil zarar görmez diyerek şarj etmeye başladım...Şimdilik bir sorun yok:)
İnecekleri durağı unutanları bir türlü anlayamazdım dün bu durumu yaşayan insanları anladım.
Yıllardır kullandığım istasyonda inmeyi unutunca biranda kendimi Atalar istasyonunda buldum:)
Ayağımı ayakkabı vurunca Atalar sahilinde balık tutan ahalinin yanına giderken ayakkabıları çıkarıp yalın ayak yürüdüm.Bu durum iki marketi gezerken de devam etti.İnsanların tuhaf bakışlarını ve ayağınızın kirlenmesini umursamazsanız bence keyifli bir şey
Yinede zorunlu kalmadıkça yapılmaz herhalde:))

Dün böyle koşturmalı geçince bu sabah kahvaltıya gelecek arkadaşlarım için hiç bir hazırlık yapamayıp her şeyi bu sabah saat 5'te kalkıp hazırlamak zorunda kaldım.

 Normal şartlarda kahvaltı sofrasını mutlaka çeker arşive eklerdim ama bugün unutmuşum.Bu fotoğrafı arkadaşımın profilinden (ç)aldım:)) Cep telefonu ile çekmişti masanın yarısını almış. Aceleden hazırlanan bir kahvaltı olmasına rağmen keyifli sohbetlerin yapıldığı güzel bir gündü...

Arkadaşlarımı yolcu eder etmez mutfağı bile toparlamadan doğruca Berat gecesi dünyaya geldiği için ailesinin Berat ismini verdiği bu dünya tatlısı bebeğin fotoğraflarını çekmek için evden ayrıldım.
Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu uzun bir ömür nasip etsin...

Fotoğraf; garipçe gezisinden

Eve dönerken şiddetli bir şekilde sağ yanımdan vuran migren ağrısı sebebiyle feleğim şaşınca bir iki saatlik uyku sonrası yarın sabah çıkacağımız tatil için hazırlıklara başlamadan önce bugüne dair notları sizlerle paylaşayım istedim:)

Bol bol kitap okuyup, fotoğraf çekeceğim, sürekli o koy senin bu köy benim gezeceğim keyifli bir tatil geçiririz inşallah....

Yeni haftanın cümlemize güzellikler getirmesi dileğiyle:)

6 yorum:

  1. O ayakkabı vurma olayı benim de başıma gelmişti.
    Nasıl kötü acıyor,insan başkalarının bakışlarını görmüyor bile:)
    O gün bugündür,dolgu topuk giymeye çalışırım:)
    Berat,ailesine ve çevresine hep ışıklar saçsın inşAllah.
    Kahvaltı oldukça özel ve güzel,zaten bana mantar olsa yeter:)
    Hayırlı haftalar canım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim mantarı her türlüsü kabulümdür:)

      Vallahi kim ne der hiç düşünemiyorsun o an
      Ben dünyanın en rahat ayakkabısını da giysem ilk günlerde bu vurma olayını yaşıyorum maalesef....

      Sil
  2. yalınayak yürümek:))Müthiş radikal bir hareket:))Süpersin..Resimler yine harika.Çabucak,güzelliklerle dön inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neredeyse 1 ay olmuş
      Bayağı arayı açmışım vallahi:)

      Sil
  3. o dikdörtgen tabaktaki şeyi çok merak ettim :)
    nedir?
    güzel tatiller diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan, o tabaktaki krep, muz, pekmez ve tahinin muhteşem buluşmasından oluşan hafif ve kolay bir tatlı

      Sil