26 Temmuz 2012 Perşembe

İsyan Modunda

Vakit bulup geldim bloğu güncelleyeyim diye ama karşımda küçük oğlum "anneeee bilgisayarda işin ne zaman bitecek" diye kedinin ciğere baktığı gibi bana bakmakta:)
Büyük oğlum "anne şu gömleğimi ütüler misin?" normalde kendisi de ütü yapabilir diş ağrısından kıvrandığı için ütü işini üzerime yıkma eğiliminde:)
Annem kardeşlerimle ilgili bir şey anlatırken kendisini dinlememi bekler.
Yeğenlerim "hala şunu açabilir misin -diğer bilgisayardan oyun sitelerini açmam beklenir-" der
Ays "imdaatttt!!!" diye bağırmaya hazırlanırken cemaat birlik olup hepsi bir ağızdan "kalk şu bilgisayardan" diye isyan çıkarmaya hazırlanırken madem bloğu  hiç olmazsa yemek fotoğraflarıyla güncelleme yapıp kaçıyorum





10 yorum:

  1. cennetten bu fotoğraf karelerini bizimle paylaştığın için teşekkürler:)
    özellikle sarmalı fotoğraf favorim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Ne hamaratsın maşAllah:)
    Ramazan-ı şerifin ortası geldi hala şöyle bu sofraya ucundan yaklaşan bi sofra bile kuramadım.
    Bence kıymetini bilsinler senin,öyle isyanına sebebiyet vermesinler:)
    Hayırlı Ramazanlar olsun canım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliha'cım misafirler gittiğinden beri böyle sofralar kurmak hayal oldu
      Tembel tembel oturup son anda iftar hazırlığı yapar oldum:)

      Hayırlı Ramazanlar canım

      Sil
  3. Emeğine ellerine sağlık, tarif etsen bu denli etkili olurmuydu acaba:)Sevgiler Mutlu haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin olmazdı:)
      Tarif özürlüsü biriyim cidden:)

      Sil
  4. yemek fotoları görünce oldugum yerde doğruldum oy oy oyyyy ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de insan aç olunca hepten kötü oluyor değil mi:)

      Sil