17 Temmuz 2014 Perşembe

Huzur!!

Benim gibi güne yeni başlayanlara, Günaydın:)

Uykucu biri değilim...Sabah saat 8.30'da uyuyunca bu saatlere kadar kendime gelememek doğal:)
Sahur sonrası düştüm yollara.
Yollar boş, sessiz
Seher vaktinin dinginliği, huzuru sarmış İstanbul'u 
Önce tereddüt ettim tek başıma o vakitte nasıl olur ki, diye
Elhamdülillah kız kulesinin karşısında yer alan büfeler açıktı kendimi güvende hissettim:)
Fotoğraflar çekim sırasına göre eklenmiştir.
Akşama eylemde olacağım inşallah -yetişebilirsem- 

Mevlam, zulüm altında olan Muhammed ümmetinin gönlünü bu fotoğraflardaki gibi huzurla kaplasın....







1 yorum:

  1. merhaba, ben de sizin gibi gezdigim yerleri fotograflayip blogumda paylasiyorum. ama, ben daha cok acemiyim :)
    blogunuzu cok begendim. nasil uye olunuyor? gfc'yi goremedim. benim blogumu da izlerseniz cok sevinirim. sevgilerimle :)

    http://gezentigunesyollarda.blogspot.de/

    YanıtlaSil