10 Temmuz 2014 Perşembe

Ya Nasip

Selamünaleyküm 

Garip ruh halleri içerisinde o sokak senin, bu camii benim diye diye geziyoruz:)
Biz -ben, keyfim ve kahyası- birlikte vakit geçirmeyi çok seviyoruz.
İnsanları tanıdıkça yalnızlığı güzel bulanlar kervanına katıldığımdan beri böyleyiz.

Neyse, diyor son geziden fotoğraflara bırakıyorum sözü:)

Dün akşam sevgili iftar yemeği için dışarıda olunca evin küçük beyi Furkan, beni de evden kovdu kibarca:)
İşlerimi erken bitirebilsem onun kovmasına gerek kalmadan zaten evden ayrılacaktım ama her zamanki tembel ruhum mesai başında olduğundan işleri toparlamakta gecikince son anda dışarı çıkmaktan vazgeçmiştim ki kovulduk:)

Biraz isteksizce düştük yola.
Nereye gideceğime tam olarak karar vermediğim için "ya nasip" dedik
Soluğu Süleymaniye'de aldım yine
Seviyorum buranın atmosferini... 

İftar vakti gelmeden önce kuru fasulyeci esnaf kardeşlerimin kapısını çaldım.
İlk çaldığım kapı yüzüme bile bakmadan "doluyuz" dedi
Diğerleri önce yerimiz var, dediler sonra tek kişi olduğumu duyunca rezervasyon yapamıyoruz, dediler
Olsun... biz "ya nasip" demiştik Nasibimiz için şikayetçi olacak değildik...
Hayal kırıklığı ile abdest almaya giderken başımı sola çevirdiğimde bu harika manzarayı görmek!!
Kelimelere sığmayacak bir sevinçle gönlün dolup taşmasına sebepti.

Finali düşerek yapmaksa Allah'ın kuluna "kır dizini evinde otur" demesi gibiydi:))
Derisi soyulmuş, yumurta kadar şişmiş bir diz ile ben hala gezme planları yapıyordum ama nasip olmadı bugün evde kaldım.
Yarına ya nasip, diyoruz artık:)

7 yorum:

  1. Fotolar yine şahaser de; iftar yemeği nerede yediniz sen ve keyfin ile kahyası :)

    YanıtlaSil
  2. Süleymaniye çevresinde başka restoranlar olmasına karşın ben amacımdan sapmamak adına cami avlusunda bekledim.
    Bisküvi ve su ile iftar ettik:))

    YanıtlaSil
  3. Bu fotograflarla nasibinin buyuklugunu gorduk maasallahh harikalar sevgiler muhabbetler

    YanıtlaSil
  4. Bu manzaraları gördükten sonra bisküvi ve su ile iftar etmek mükellef bir sofranın baş köşesine kurulmak gibi olmuştur eminim :)

    YanıtlaSil
  5. 'Ya nasip' diyerek yollara çıkmak ne güzeldir.) ne iyi etmişsiniz bu gezi ile..
    'Siz, keyfiniz ve kahyanız' ve... 'gezgin ruhunuz' hep sizinle olsun.
    O gezginlik içinde nasıl çoğalıyor insan!.
    'gezginay'ın' nasibine düşen bu harika fotoğraflar ise günün en nadide bonusu olmuş...
    Ay'ın ışığı yüreğinize dolsun. Güzel bir hafta sonu ve Hayırlı Ramazanlar dilerim..
    Esenliklerimle...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba arkadaşım, müthiş fotoğraflar insana tüm dertleri unutturuyor, huzur veriyor :)

    YanıtlaSil
  7. Keşke nasip seni bana getireydi. Birlikte iftar yapardık..Sevgiler Ays'm

    YanıtlaSil