14 Nisan 2015 Salı

Kahveye Dair



Cümleten gün aydın ola

Son yıllara kadar ben sadece az, orta ve çok kavrulmuş kahve çeşidinin yanında bir de damla sakızlı kahveyi bilirdim.
Sonra pek sevemediğim kakuleli kahve ile tanıştım.
Ardından gittiğim mekanlarda birbirinden farklı birçok kahve çeşidi olduğunu görünce mutfağımız kadar kahve konusunda da zengin bir millet olduğumuza inandım.

Benim kahve ile aram iyi olmadı hiçbir zaman.
Arkadaşlarla muhabbet ortamlarında hatırı kalmasın diye içmekle yetindim.
Kahve ile aram ne kadar kötüyse kokusu ile de bir o kadar iyi oldu.
Allah'ım o nasıl davetkar bir kokudur öyle insanı mest ediyor.
Sırf kokusu hatırına yapıp içmeden bıraktığım zamanlar olmuştur:))

Geçenler de Konya'ya gitmiştim.Dönerken melengiç kahvesi gördüm aktarda.
Benim kahve tiryakisi arkadaşlardan biri severek içmişti yanımda oradan kalmış aklımda.
Aldım bir kavanoz.
İlk fırsatta yaptım içtim offf hakikaten çok güzel bir lezzet.
Bence hak ettiği ilgiyi göremiyor, yazık!
O günden sonra anladım ki sütlü kahveler ile aram iyiymiş benim :))
şimdi bütün kahve çeşitlerini sütlü yapıyorum mest olduğum kokusunu içime çeke çeke afiyetle ve keyifli içiyorum:)

Uzun zamandan beri en basit yeme-içme fotoğrafını bile paylaşamaz oldum ama bu kahvenin hak ettiği ilgiyi görsün arzusu ile fotoğrafı paylaştığım için içim rahat efendim:)

2 yorum:

  1. Nasıl güzel görünüyor, olsa da içsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke mümkün olaydı da göndereydim buralardan:)

      Sil