15 Nisan 2015 Çarşamba

Yalnızlık

İnsanlar neden korkar yalnızlıktan? 
ben korkmadığım için cevabını bilmiyorum. Korkmak şöyle dursun her geçen gün daha çok seviyorum yalnızlığı. 
Sadık dostlarım keyfim ve kahyası ile yalnızlık nedir bilmiyorum 
Yetiyoruz birbirimize 
Birkaç kez depresyon atlatmış biri olarak psikologa gitmeden durumu kurtarmış olabilirim ama şu yalnızlığı sevmeyi abartıp dışardan yardıma ihtiyaç duyabilirim :)
Hakikaten yalnızlık güzel şey
Vakit bulunca yalnızlıkla ilgili uzun uzun yazarım inşallah lakin şimdi sabahın erken vakti yollara düşecek olan bu garibin bitirmesi gereken işleri varken bilgisayar karşısında daha fazla oturmaması hayrına olacaktır:) 

Yalnızlıktan değil ruhumuzu yoran, zamanımızı çalan kalabalıklardan korkmalıyız, der ve kaçarım bu ellerden.
Tam kaçıyorken "dışarı da bir yaz yağmuru yaş sokaklar sensiz bensiz/akşam olmuş ılık rüzgar loş ışıklar sensiz bensiz/ bir masalmış geçen yıllar/kaç yaprak var elimiz de" şarkısı çalmaya başlarda yazmadan gidilir mi hiç:)


5 yorum:

  1. Ama ben şimdi o şarkı eşliğinde, o çiçeklerin arasında ve o sandalyelerde oturmak ve doğayı içime çekmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bana da "sen tek başına evde sıkılmıyor musun?" diyenler olur hep. Ben de onlara şaşıyorum. Neden sıkılsın ki insan bu dinginlik içerisinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olan insanın kendine yetiyor olması sanırım
      İster dışarı da isterse evde ruhumuzu, gönlümüzü besleyen uğraşlarımız varsa sıkılmak söz konusu bile olamaz

      Sil