27 Nisan 2015 Pazartesi

Sahibü'l Çay Âsaf Osman Efendi

Şimdi efendim bu insanın gönlüne huzur veren mekanda Türk sanat musikisinin birbirinden seçkin eserleri ruhumuza gıda olarak sunuluyor olabilir bugün bu paylaşımda benim tercihim ise Ali Zand Vakili'nin  رفتی isimli eseridir:)

Nerede gördüm duydum da varlığından haberdar oldum hatırlamıyorum.Malumunuz artık sosyal medya sayesinde dünyanın bir ucunda olandan haberdar olma imkanına sahibiz:) 
Balaban tekkesi sayesinde sık sık uğradığım birbirinden güzel çay çeşitlerini tattığım, sevdiğim bir mekandır Asaf Osman Efendi.
Gerek mekanı süsleyen aksesuarları gerekse çayın ikram şekli gönül okşuyor 
Mekanın içerisinde buranın kraliçesi benim, edasıyla arz-ı endam eden Sofya kedi severlerin ilgisinden hiç şikayetçi görünmüyor. 
Asaf Efendi'ye gitmek isterseniz öncelikle sosyal medya hesaplarına bakmanızı öneririm.
Çünkü her ay hangi günler "teknik mevzu" sebebiyle dükkanın kapalı olacağı duyuruluyor.
Gidipte kapalı kapılarla karşılaşmamak için kontrol etmekte fayda vardır.
"icabında çayın solo olarak içilmek istenmesi de teknik mevzu" olabiliyor :) 

birkaç saatlik uyku ile pc başında geçirdiğim zamanlarda kafa dağıtmak için yaptığım bu paylaşımı Ali kardeşimin o muhteşem sesiyle yorumladığı رفتی şarkısına bırakır işimin başına dönerim...Sağlıcakla kalınız:)

Not; Asaf Osman Efendi Üsküdar'dadır. Marmaray'ın Hakimiyeti Milliye (isim yanlış olabilir bir türlü öğrenemedim) çıkışından sağa dönüp devam ederseniz 100-150 metre sonra hemen solda görürsünüz..


4 yorum:

  1. Fotoğraf yine şahane Ayşegül Usta ama adres tarifiniz berbat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun, yüzüme vurduğunuz için:)) her zaman diyorum ama ben tarif özürlüsü biriyim diye :)

      Sil
  2. Üsküdar'da oturup da nasıl haberim olmaz dedim ve kızdım kendime bir çay sever olarak :)
    En kısa zamanda orada olacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur bir gün karşılaşsak beraber içsek çaylarımızı :))

      Sil