19 Nisan 2015 Pazar

Türkiye Çay İçiyor

Çaykur'un düzenlediği ve önümüzdeki günlerde sona erecek güzel bir yarışma var. Ödül oldukça cazip :) Yanlış hatırlamıyorsam birinci olan fotoğrafı 10 bin lira ile ödüllendirecekler. Tfsf'nin online yarışmalar bölümünden detaylı olarak öğrenebilirsiniz.
Bu yarışmanın sonucunu merakla bekliyorum.
Söz konusu çay ve fotoğraf olunca ilgi alanıma giriyor. 
Bazen yarışmalarda dereceye giren fotoğraflar hayal kırıklığına sebep olabiliyor.
En son incelediğimiz bir yarışmada dereceye giren fotoğrafları görünce "Allah'ım sana geliyoruz" demiştik :))
Olumsuz örnekleri bir kenara bırakırsak son yıllarda çok iyi fotoğrafların dereceye girdiğini görüyorum. 
Bu yarışmanın sonucunda inşallah güzel kareler görürüz.
Katılmayı düşünen arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim. 

Yarın yoğun bir gün beni bekler.
Hava da yağmur varmış
Oh ne güzel! diye bekliyorum yarını:)

Cümleten keyifli güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle...


4 yorum:

  1. Çay ve fotoğraf aman Allahım müthiş ikili :)

    YanıtlaSil
  2. Siz bu yarışmaya katılın sonra ödülü zor durumda olan tanıdıklara gönderelim. İlk defa bir fotoya eleştiri : Bardak yan mı durmuş ne ve bardağın ortasında değil, çay bardakta düz durmuyor selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışmalarla hiç aram yok ah keşke elimde doğru düzgün bir fotoğraf olsada gönderseydim de kazansaydım:)
      Henüz yarışma bitimine var belki nasip olur çekmek
      Arazi eğimine kurban verdik:))
      Ayrıca eleştiriler başım gözüm üstüne :)

      Sil