3 Eylül 2010 Cuma

İftar Sofrası

Ramazan'ın bitmesine sayılı günler kaldı.Bu kıymetli ayı ne kadar iyi değerlendirebildik acaba?
Allah hakkıyla bu ayı yaşamış olanlardan eylesin bizleri de.
Geçen yıllara göre bu Ramazan ayı benim için çok durgun geçti.
Bir türlü Ramazan'ın geldiğini idrak edemedim.Bir fırının önünden geçerken sokağa yayılan pidenin kokusunu hissettiğim de, eş dost davetlerinde kendimi Ramazan ayındaymış gibi hissedebildim bunun dışında mübarek günler bitti bitecek ben hala Ramazan'ın ruhunu yakalayamadım:)

Fotoğraf Ramazan'ın ilk haftalarında can dostlarıma hazırladığım iftar sofrası...Börek ve pilavın hazırlığı uzayınca fotoğraf çekimine yetişemediler:)
Safranlı pilav-patlıcanlı krep- kabaklı pay fotoğrafını çekemediğim ikramlardı....
Amaç zaten dostlarla bir araya gelmekti... geldik...hoş sohbet eşliğinde yemeklerimizi yedik.Seviyorum bu kızları:))

Bir çok iftar daveti vermiş olsam da hiç birinin fotoğrafını çekmek içimden gelmedi...
Diyorum bu Ramazan bende bir gariplik var:))







5 yorum:

  1. Merhaba canim, bloguma ziyaretin icin cok tesekkur ederim...Seninde cok guzel yazilarin resimlerin var, bende aynen profilinde yazdigin gibi biriyim diyebilirim...Sanirim en azindan zevklerimiz benziyor ki blogun cok hosuma gitti... ozellikle gezmeyi ve degisik insanlar tanimayi bende cok seviyorum...:)Sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Yorumunuz beni çok mutlu etti:)
    Çok teşekkür ediyorum.
    Güzelikleri paylaşmaya devam etmek dileğiyle...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sofra çok şık gözüküyor :) Ellerine sağlık,masadakileri merak ettim şimdi,tek tek resimleri yok mu ki koysan :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba..
    Öncelikle geç cevabım için üzgünüm,bu aralar malum tatlı telaşe var evlerimiz ve gönüllerimizde :)
    Paylaşımlar çok hoş,devamını dilerim,keyifle takip edeceğim.
    Fotoğraf boyutları olayına gelince,ayarlardan 'güncel düzenleme' yi işaretlerseniz,yüklerken küçük,orta,büyük ve geniş olmak üzere seçenekler çıkacak,ordan genişi seçersiniz,anlaştık?
    Kocaman sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
  5. Geç cevap verdiğim için özür dilerim
    Bayram tatilindeydik yazamadım...

    Zeliha çok teşekkür ederim.Masa da bulunanların malesef tek fotoğraflarını çekmek aklıma gelmemişti...
    İnşallah bundan sonra çekebilirim:)

    Pepela, çok teşekkür ederim
    Hemen deneyeceğim inşallah:)

    Tekrar yorumlarınız için teşekkür ediyorum çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil