5 Eylül 2010 Pazar

Gece gezisi

Merhabalar

İlk geçen yıl katıldığım gezenbilir gurubuyla ikinci gez dün gece gezisine katıldık
Çok yorucu ama keyifli bir gezi gerçekleştirdik

Uzun pozlama çok hoşuma gidiyor.Su sanki bir tül gibi görünüyor ya, muhteşem bir görüntü benim için:)

Ayasofya hem gün ışığında hem gece ışığıyla muhteşem görünüyor


Bu fotoğrafı çekerken canım hiç mısır yemek istemedi ama şuan bu görüntü canımın mısır istemesine neden oluyor....





Nuruosmaniye camisinin sokağı

Nuruosmaniye camisi....
Ben ilk kez bu camiye gittim.İtiraf edeyim utanarak, böyle bir caminin varlığını da bu gezi sayesinde öğrendim
Caminin otopark tarafındaki sokağın görüntüsü de çok güzeldi.Tarihi dokuyu her sokakta hissetmek mümkündü....


Bu ezanlar hiç susmaz minarelerden inşallah....


Köşe başında oldukca hoş bir bina....

Süleymaniye camisinin yan tarafında bulunan adını bilmediğim bir başka tarihi doku...

Guruptan bir görüntü ( 80 kişiye yakındı)

Bu tarihi mekanın adını da malesef bilmiyorum.Keşke sorsaydım ama unuttum







Süleymaniye camisin da arkadaşlar fotoğraf çekerken bende domates fotoğrafı çektim:))
Ama çok hoş değil mi? :)

Süleymaniye camisinden bir görünüm...

İlk kez boza içtim.Hafif ekşimsi bir tadı var.Tadını ben pek beğenmedim...

Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli.... şarkısını söyleten bir görüntü:)

Vefa bozacının oradan görünen bir caminin minaresinin görünümü

En solda ki ağacın görüntüsüne dikkat! ağaç bana kalp şeklinde görüdü surlarında etkisiyle....

Uzun pozlama ile yoldaki arabalar hayalet olup çıktı:))
Uzun pozlama ile çok hoş kareler elde ediliyor.


Burada arabaların farlarının ışığı daha güzel görünüyor

Işıkların sudaki yansımaları da başka bir güzellik....

İnsan bu şehre nasıl aşık olmaz?
Bu şehir benim için bir aşk....
Onunla buluştuğum her an yüreğime mutluluk ve huzur veriyor...
Bu son fotoğraf bizim için gezinin sonunu gösteriyor... Yorucu ama keyifli bir gece gezisi oldu
Ev ahalisi "hadi iftar hazırlıklarına başla artık yoksa aç kalacağız" diye isyanlarda:)
Yarına memleketten misafirlerim geliyor, ertesi günde hep birlikte memlekete gitme durumu olduğundan biran önce ekleyim fotoğrafları dedim.
Başka bir gezide görüşmek dileğiyle:))

4 yorum:

  1. Resimler şahane,hepsi de birbirinden özel ve güzel..İSTANBUL farkı işte..Gecesi ayrı,gündüzü ayrı güzel..
    Emeğine sağlık,bir an sanki oralarda hissettim kendimi..
    Ayrıca yarınki misafirlerin çökertme kebabını yapacağını yazmışsın :) Heycanlandım :) İnşallah beğenirler, sana kolaylıklar diliyorum..Hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Zeliha,

    Çocukların beğeneceğinden eminim ama misafirlerden bazıları farklı tatlara pek açık değil:)
    Her şeyin bir ilki var denemekten zarar gelmez:)

    Selamar

    YanıtlaSil
  3. İstanbul işte..Aşık olmamak mümkün mü?bu fotolarla hem fotografa hem istanbula tekrar asık oluyorum sanırm:)
    Eline emeğine sağlık çok güzeller.Yazmadan geçemedim..Ayrıca gezmek isteyenler için güzel br yazı olmuş

    YanıtlaSil
  4. Değil mi ? insan bu şehre nasıl aşık olamaz, Gecesi ayrı gündüzü ayrı güzellikte istanbulum..
    Fotoğraflar harika, gece çekmek ise marifet istiyor, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil