22 Eylül 2010 Çarşamba

Kapadokya

Bilgisayarım günlerdir yoktu dün kavuştuk kendileriyle:)
Son zamanlarda evden fazla dışarı çıkmıyorum
Nazara geldim, diye takılıyorum arkadaşlarla...
Aslında evdeki son günlerimin tadını çıkarmak benimkisi
Bu kadar evde oturduğum yeter diyorum bugünden sonra gezmeye yeniden başlıyorum inşallah:)

Gezilecek yerler; Müzeler, tarihi mekanlar, Ağva, Bahçeköy ve Rumeli feneri...

Gelelim fotoğraflara...
Kapadokya'ya Haziran sonu gitmiştik
Bu geziye büyük veled katılmamıştı
O evde arkadaşları ile birlikte kalmayı tercih etti
Onun adına üzülmüş olsam da kişisel tercihine saygı duymaktan başka elimden bir şey gelmezdi
Gerçekten Kapadokya bir doğa harikası
İnsan gördüğü manzara karşısında bu manzarayı yaratana hayranlığı bir kat daha artıyor

Kapadokya sonrası eşimin köyüne gittik
Köye gece yarısı ulaşmış,
Sabah uyanınca da kendimi cennette gibi hissetmiştim
Dalından yeni toplanmış dutları, çilekleri ve kirazları görünce sevgilisini gören aşıklar gibi içim titremişti:)

Gördüğüm güzellikleri sizlerle de yorumsuz paylaşayım:)

Selam ve muhabbetle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder